• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • suomigirl
    Junies mamma skrev 2012-01-09 22:27:08 följande:
    Så nervös inför igångsättningen i morgon kommer inte kunna sova i natt, är så rädd att kroppen inte svarar som den ska så det blir kejsarsnitt :(
    lycka till!!! 

• shadowstorm
    Junies mamma skrev 2012-01-09 22:27:08 följande:
    Så nervös inför igångsättningen i morgon kommer inte kunna sova i natt, är så rädd att kroppen inte svarar som den ska så det blir kejsarsnitt :(
    lycka till :)

ni som blivit svepta idag händer nåt?
  • Jenna Dark

Blev inte direkt svept idag, men var på kontroll idag och blev ordentligt behandlad av två läkare som drog och klämde jättelänge mellan benen på mig i strålkastarbelysning, trodde att jag skulle svimma efteråt och hade svårt att gå under flera timmar.
    Fick nån liten flytning bara men känner att det tyvärr inte är nåt på g idag heller....
    Bf+13 snart... Och tydligen inte på övertid alls enligt läkarna...

• shadowstorm
    Jenna Dark skrev 2012-01-09 23:41:47 följande:
    Blev inte direkt svept idag, men var på kontroll idag och blev ordentligt behandlad av två läkare som drog och klämde jättelänge mellan benen på mig i strålkastarbelysning, trodde att jag skulle svimma efteråt och hade svårt att gå under flera timmar.
    Fick nån liten flytning bara men känner att det tyvärr inte är nåt på g idag heller....
    tycker de du ska gå ännu mer?
  • suomigirl
    Jenna Dark skrev 2012-01-09 23:41:47 följande:
    oj, hur länge ska du vänta??
  • Junies mamma

Nja inte hänt nästan nånting med tappen, men läkarna va å greja som bara den så haft blödningar å lite förvärkar idag i alla fall får la se hur det svarar i morgon då, Uh känner mig kallsvettig nu men de e nog bara nerver hoppas jag

• shadowstorm
    Junies mamma skrev 2012-01-09 23:53:48 följande:
    Nja inte hänt nästan nånting med tappen, men läkarna va å greja som bara den så haft blödningar å lite förvärkar idag i alla fall får la se hur det svarar i morgon då, Uh känner mig kallsvettig nu men de e nog bara nerver hoppas jag
    hur var tappen när du gjorde svepningen?
  • Jenna Dark

Jag blir TIDIGAST igångsatt på torsdag em. Jag är jättesur för det....! Är det fullt på torsdag så är jag ju sist in då det ej är akut.
    Så i värsta fall får jag vänta till efter helgen...

• Spears

6 dagar kvar nu och kan inte sova som vanligt magen blir STENHÅRD när jag lägger mig ner, tips nån?