• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Lilymay

Lily kom till världen kl 11,23 hon är 54 cm lång och 4105 g.... 18 timmar tog det och det var det absoluta värsta jag varit med om men det var det värt! :)

• partouze

Så roligt att läsa om allas bebisar åh alla som är på G . Vi kon hem från bb idag så skönt

• missable

Shadow: hoppas verkligen du kan knipa, men skönt att hon lät relativt ok iaf! Eller egentligen så hoppas jg att värkarna inte stannar av för din del, skicka hit de istället så får du tillbaka dom när din mor är på plats :-P

• Haanky

Shadow: hoppas allt löser sig för er! Lycka till!!!

• missable

Shadow: förstår din frustration! Men förhoppningsvis så gör värkarna lite nytta och du kanske öppnar dig sakta men säkert!!!!

• shadowstorm

kryper ner i min säng och surar ihop....och håller tummarna det bara tog en liten rast så jag skulle få några timmars sömn men sån tur lär man ju inte ha =( Lycka till för er andra

• mia1986

Missabel: en liten fråga till dig. Hur många procent över det genomsnittliga låg er bebis på vid sista kontrollen? Vad beräknas den ligga på om du skulle gå full tid? Vad gjorde du för att bli beviljad igångsättning. Jag fick veta igår att bebis är både väldigt lång och ca 15% större viktmässigt. Trots att bebis är fixerad har jag som en hylla under brösten, det är bebis rumpa, så den är lång. Känner väldigt sällan sparkar vilket jag nu fått veta varför, pga platsbrist det är därför knäna putar ut i sidan på mig. Jag mår illa och har andra besvär av att bebisen är så stor, men läkaren jag träffade igår ville inte sätta igång mig, hon sa att jag fick prata med min bm till veckan om jag fortsätter må dåligt. Bf 19/1.

• Carolaj83
    fidar-grattis

men va fan! bf imorgon o inga tecken....hade verkligen hoppats på att slippa gå över denna gång, jaja, hoppet är inte över än....med dottern kom första värken 17,30, 23,51 var hon född    
    Rasmus 061219*Nora 081209* Trean januari 2012