• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • missable

Cookiejar: Lycka till, nu är du i trygga händer, det kommer gå bra!!!

• Cvb

Om man sipprar vatten, hur vet man att det är vatten ?
    Det liksom "små rinner" mest hela tiden, ocn här jag är på toa så är det väldigt slemmigt, får torka mig några gånger innan det blir torrt.
    Min hela slempropp gick imorse, kan det bara va typ rester eller bara flytningar ?
    Har i övrigt haft kraftiga, och då menar jag kraftiga, förvärkar hela natten. Vaknade igår morse av onda förvärkar, som höll i sig hela dagen igår, och håller i sig än. Det har pendlat mellan 3-5 min emellan, för att sen klinga av och bli mellan 5-10 minuter emellan. Smärtan ligger på 9-10 av en skala till 10..
    Dom på förlossningen tycker det är för oregelbundet för att jag ska få åka in =/ Börja tära på mig nu ! har varit vaken sen igår morse kl 8 så man mbörjar ju bli mör..    

Hoppas nån av er kan förklara iaf hur man vet att det är vatten som sipprar 

• Pusselbiten86

Jag var inne på Fl igår på en koll.

Och nu när jag kollar papperna så stor det på urinanalysen.

LEU ?   +3

De är väl äggvita eller? 

Noah 060526, Thias 070724, Alwin 091210, Gravid BF Jan 2012 :)
  • missable

Sii: ii vårt län ska man in till fl för att ta prov om man sipprar vatten, de vill att man tar på en binda sen luktar de och tar ett prov... Hoppas de kan hjälpa dig, var påstridig och ring igen säg att du inte fått sova och du tror du läcker vatten, så kanske du får komma in på kontroll och se om det är vatten och likaså kanske något att sova på!!

• Krikiz

Har sagt det förr och jag säger det igen - stoooort grattis till er som fått era juveler och lycka till alla ni som är på gång att "ploppa"

Nosce te ipsum.
  • Ms J

Gick precis tillbaka och läste lite i trådens första sidor. Vi har kommit långt och varit med om mycket på dessa månader tjejer! Så roligt att läsa om våra förhoppningar, oron och glädje i början av våra graviditeter!

• bebismys2011
    Pusselbiten86 skrev 2012-01-15 16:31:52 följande:
    Jag var inne på Fl igår på en koll.

Och nu när jag kollar papperna så stor det på urinanalysen.

LEU ?   +3

De är väl äggvita eller? 

Nej, det är leukocyter, vita blodkroppar. Normalt att man har i urinen under graviditeten. Protein är äggvita.
  • elinson

Leu står för leukocyter o är protein i urinen, tror jag ;) så ja det står för äggvita.

• bumbi 84

Sega dagar nu!! bf+3 idag!

Grattis fidar  !!!

Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf 120112