• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Haanky
    shadowstorm skrev 2012-01-24 14:24:27 följande:
    Hur går det för er som är kvar? =) Nu är det inte så många som väntar längre va?

jag är kvar... får nog hoppa in i juni tråden känns det som.....
  • sandy87

Jag är oxå kvar, hade BF den 21/1 så +3 nu...
    Har dock haft värkar i 35 timmar med 2-3 min i mellan å som håller i sig i 1-1 1/2 min dock bara öppen ynka 3cm....

• Carolaj83

bf+8, min bm ringde precis... blir igångsättning för mig den31:a om inget händer innan....ska även till bm på fre igen för att kolla blodtryck....

känns så sjukt irriterande med tanke på att min mamma har semester förra veckan+denna vecka för att hjälpa oss med barnen när det är dags....*suck*....får försöka komma på en plan b nu när jag har ett datum 

Rasmus 061219*Nora 081209* Trean januari 2012
  • chicopico

Jag fick tid för eventuell igångsättning på Måndag, ska till bm på fredag och kolla blodtryck mm

• carooo

Grattis till er alla som fått bebis och lycka till till er som snart ska föda. Har inte varit inne här på ett tag men vi fick en liten Otto den 12 januari - en dag innan beräknad BF.

• Romashka

Jag är också kvar. Hade BF 10/1 så +14 idag då. ( Imorgon blir det antagligen igångsättning. Jag ska ringa sjukhuset på morgonen så talar de om när vi ska komma in... Trodde aldrig att jag skulle gå över såå länge......

• misssally

Jag är också kvar. Bf var 21:a så +3 idag... Inga tecken på att det är på gång mer
    än lite sporadiska sammandragningar och ont på nätterna, men på dagtid är det cool-lugnt...

• Noras

Och jag är också kvar...tyvärr...
    BF+5 idag. Suck... Var till BM idag, allt ok. Var nästan så jag blev sur då ingenting var onormalt, kanske man skulle ha fått en igångsättning då Rynkar på näsan
    Ska dit igen på torsdag. På tisdag ska jag till mödraspec. (eller vad det nu än heter) om inget har hänt innan dess. Har jag "tur" då så sätter de igång alltihopa, har jag "otur" så skickas jag hem igen och får komma tillbaka på torsdag för igångsättning.
    Kan ärligt säga att jag kommer inte att sakna den här magen då den äntligen kommer bort. Ska bli såååå underbart att slippa den! Är så totalt urless, trött, helt fed up på allt vad graviditet, mage, sammandragningar, smärta, kontroller m.m. heter så jag kommer inte att sakna någonting alls av det här!