• Haanky

Januaribebis 2012

Heej Kliver in här med:) bf den 23jan med barn nummer 2:)  så är nu i 4+2 och tröttheten kommer krypande...
    är nervös att lillknodden inte vill stanna kvar även jätte rädd för att spy så gör allt för att inte ja ska spy ....  illamånde hela tiden. ush!!!!

twistedtofit   senapsfrön vid öronen?? nu får du förklara mer!!! :P

• Haanky
    partouze skrev 2011-05-23 00:24:54 följande:
    Usch ja mår sjukt illa hela dagarna . Så illa att ja inte ens kan få i mig mat utan å tvinga i mig de . Åt precis en macka och de tog mig en halvtimme minst .. Borde köpa något mot illamåendet imon :(
    Fy jag med.. men jag får iaf i mig mat.. magen blir proppmätt på pytte lite men munnen är hungrig.. nu är illamåendet värst på morgon och kväll men har endå konstant illamående... postafen har hjälpt mig lite grann men man blir ju så trött av den... som man inte redan är trött nog nu???
  • Haanky
    Amelie85 skrev 2011-05-23 08:06:02 följande:
    I dag ska vi på ultraljus!! Så spännande! Undra hur många det är? Flört
    Ååh vad kul!! berätta med en gång efter!! är så nyfiken!!! Nalle
  • Haanky

Amelle: jag är nästan i samma vecka (4+6) och mår mycket illa. Är inte jätte dålig i magen men den bubblar och dummar sig och spy känslorna finns där konstant!! Blää men vad gör man inte för de små liven och glömmer det gör man fort!! Med förra barnet mådde ja likadant men det hade jag glömt tills nu :) hihih

• Haanky

Hej alla!! Mitt illamående visade sig istället bli lös mage är det vanligt??? Eller är jag vanligt sjuk?? Har haft ont i magen i mitten långt upp hela dagen typ som en redig magkatarr nån mer som haft detta? Är i v 5+1

• Haanky
    sandy87 skrev 2011-05-27 06:38:56 följande:
    Åhh idag gäller det kl 8.40.... Har varit vaken sen kl 4 :/ förväntansfull & orolig så kunde inte sova.....
    Spännande!!!! berätta sen hur det gick :D:DLycka till{#emotions_dlg.flower}
  • Haanky

Pebbles: det kanske är en pojk denna gången :)

• Haanky
    roxylady skrev 2011-05-28 12:02:57 följande:
    Någon mer än jag som är lös i magen? Ber om ursäkt för informationen men har varit trög som man brukar kunna bli men nu är det tvärt om.. hmmm
    jag!! jag har vart lös sen i ons.. :S haft även ont i magen längst upp... och inte vanligt lös utan jätte lös:/
  • Haanky
    roxylady skrev 2011-05-28 12:48:46 följande:
    Ja jag med :S Försöker dricka massor för att det inte ska bli så.. men det hjälps inte. Men springer iaf inte flera ggr per dag utan går på toa lika ofta som vanligt. Får du gå flera ggr per dag?
    Efter varje måltid kanske 2-3 ggr :( svider rejält nu att ja nästan gråter varje gång.... ska försöka dricka massa blåbärs proviva:P vill inte skita i smakrik mat heller.. hatar att äta typ ris med kokt fisk eller sånt tråkigt!! då e ja nästan hellre utan :P
  • Haanky
    Kissekatten skrev 2011-05-28 12:48:51 följande:
    Förra grav. var jag lös i magen konstant från plusset till förlossning. Bråttom till toa var det också om jag märkte att det var på gång. Det började likadant denna gången men nu verkar magen ha lugnat sig.
    vilken vecka är du i nu?? vill att mitt ska sluta snart :D
Svar på tråden Januaribebis 2012