Januaribebis 2012
Vet att min man och jag också är väldigt duktiga på att prata med varandra, men man vill ju inte begrava sig i arbete.
Men får se hur vi gör, är inte värt utgångspriset, så beror lite vad de kan tänkas sälja det för!
Här är de en livlig bebis på kvällarna. Så igår fick sambon också känna.
Idag har vi fått en massa gjort i huset och de känns verkligen att det närmar sig med stormsteg för att vi ska flytta in i huset. Nu har vi nästan tömt vinds förrådet här i lägenheten och källaren är tömd, så nu är de bara alla möbler och grejer i lägenheten.
Nu ska jag sova så jag orkar upp och jobba imorgon.
Jag har gått upp 7kg. Gick upp 17 med sonen och hoppas de inte blir mer denna gång då jag nu låg på 2kg mer vid inskrivningen denna gång. Jag har köpt 2 set i stl 50 och sen lite i 56 men där har jag även kvar sen sonen. Vi använde aldrig 50 på honom då de satt precis så då gick vi upp i stl direkt.
jag fick ett köttsår på bröstvårtan där jag än i dag har ett ärr. Så efter 3månader gav jag upp och gav ersättning helt istället. Men jag tänker försöka även denna gång, men kommer garanterat inte plåga mig lika länge denna gång.

Idag har jag verkligen känt mig gravid, ont i höfterna, spänd över magen och tungt och gå. Hade hoppas på att få må lika bra och länge som när ja va gravid med sonen, men de verkar inte så. Får även ont i handlederna när jag sitter och skriver på datorn för länge.
Nu mår jag relativt bra jämfört med många andra här inne, men de känns lite tungt. Hoppas bara inte de blir värre för jag vill verkligen jobba till 9 december som de e tänkt så dem hinner få tag i en vikarie till mig som jag hinner skola in. Blir så drygt för min personal annars.
Jag va på inskrivning nån gång kring v.12 sen blir nästa besök hos bm v.26 (nästa fredag). Har ingen aning om hur besöken blir sen.
Nu börjar de synas här hemma att vi ska flytta... har nog lite separationsångest från den här lägenheten. Gillar den verkligen, så hade de inte varit för de 3 trappor vi har upp så hade jag kunnat bo här ett bra tag till. Ungarna hade då fått dela rum. Men men nu börjar vårat hus bli riktigt fint också så de blir nog kanon de här till slut.