• fabler

Januaribebis 2012

Rul idag visade en fult frisk liten flicka som beräknas komma den 5/1 istället för den 7/1. Jag som vart helt säker på ända sen sonen kom att jag bara skulle få pojkar.

elias är världens sötaste!!!
  • fabler
    PrickenoGrodan skrev 2011-08-12 21:26:07 följande:
    Vi har sommarstuga i Torsång och jag har bott i Blge när jag pluggade och sen 2 år i Falun. Sonen är faktiskt född där. Men nu bor jag i Stockholm, men räknar Dalarna som mitt andra hem.
    Torsång är mysigt! Jar har bott ca halva livet i falun och halva i blge (med några år bort räknat då jag bodde i Leksand och Västerås).
    Carolaj83 skrev 2011-08-12 21:19:04 följande:
    ames-härligt
    Ja de va underbart, specielt med tanke på alla nego tankar jag haft de sista dagarna. Sen ska jag bara smälta att de är en flicka och inte en pojke !
  • fabler
    Jamirl skrev 2011-08-13 01:11:02 följande:
    Har ni några namnförslag? Skulle det varit en tjej hade hon fått heta Maggi, syskonen heter Jonna och Abbe. Men nu blir det nog Emmet, kändes så rätt efter ultraljudet
    Jag har sjutton namnförslag på tjej så ska sambon sätta sig och stryka dem han absolut inte kan tänka sig. Han har inget förslag alls direkt, men vi har pratat lite löst om Louise innan.
  • fabler

Jag köpte en jätte fin höst jacka när jag va gravid med sonen som var sån "utstående" modell som funkade kanon hela grav. Man blir ju så varm ändå. Sen har min kompis en mamma vinterjacka som jag kan låna om jag vill så jag behöver inte handla nån i alla fall.

• fabler

Idag var jag och köpte en super söt grå och vitrandig body från hm med på sydd grå kjol (stl 50) och sen vita strumpobyxor (stl 50/56). Sen lite fina flickkläder i större stl på rean på kappahl !

• fabler
    MaHo89 skrev 2011-08-13 19:09:25 följande:
    Nu har vi hämtat vaggan, den har min sambos systrar legat i. Jättefin :) Ska måla den vit bara :)
    vad mysigt!
  • fabler

Här är en som inte kan somna. Imorgon är vi tillbaka i vardagen. Men bara 17v kvar att arbeta innan jag går hem för minst ett år.

• fabler
    nadia bk skrev 2011-08-15 16:29:08 följande:
    Vet nån hur det funkar om syskon ska med? syskon under två?? på rul
    i falun får man inte ha med några barn alls.

Vad härligt och läsa om lyckade rul när man kommer hem från jobbet.
  • fabler
    Alltochinget skrev 2011-08-15 19:36:38 följande:
    Väldigt många av er som kollar kön :) vi kommer inte kolla men vi får inte veta i vår Kommun ändå. Kanske hade tänkt annorlunda om det erbjöds :) fast nu känns det självklart att inte ta reda på det och vänta med spänning på förlossningen. 25/8 är det dags för RUL för oss :D
    jag är så sjukt nyfiken. Skulle inte klara av vetskapen om att bm visste men inte jag.
  • fabler
    bumbi 84 skrev 2011-08-15 20:31:40 följande:
    en liten fråga? nån mer än jag som har blivit fram flyttad? alltså att man gått längre än man trodde?
    jag hade 7/1 från början men nu 5/1 efter rul. Med sonen hade vi 21/3-08 från början men fick sen 14/3-08 efter rul, han kom dock 17/3-08. Jag är glad att det inte blev lika många dagar flyttat den här gången.
Svar på tråden Januaribebis 2012