Januaribebis 2012
Han hann se magen bubbla av sparkar, för första gången, innan han åkte. :)
Jag tror jag fick allas sömn inatt. Somnade kring halv tolv igår och vaknade tjugo i elva imorse. Vet inte när jag sov så länge sist. Så nu äter jag en ordentlig frukost med ägg, färskpressad apelsin juice och ciabata smörgåsar. För jag lär inte vilja äta lunch med mina grabbar om en timme. Dem har för övrigt sovit hos svärmor inatt så de e väl därför jag sovit så bra utan att trängas med sonen eller vakna av han på morgonen.
var hos bm idag och allt verkade bra. så nu va de dags för besök varannan vecka. Konstigt att bara ha fyra besök inplanerade innan bf.
Jag får mest sammandragningar på jobbet när jag sitter i olustiga möten. Men nu inatt har de varit en del och jag har även fått enormt ont i mina fogar. Idag är jag hemma från jobbet då jag har huvudvärk från helvetet och är helt slut i kroppen, känns som feber men har inte kollat.
exakt tio veckor till bf idag!
här är de dem som är i riskzon eller värdet visar dåligt som får göra glukosbelastning. Jag fick göra de med sonen då jag inte tänkte innan jag åkte till bm så jag hade druckit oboy.... denna gång har jag inte behövt göra de än som tur är för de va inge roligt.
missable: jag tycker fortfarande att det är jätte mysigt när bebisen bökar runt även när de känns som hela magen ska vändas ut och in. Däremot sparkar hon inte lika mycket som sin storebror, för när han låg i magen så kändes de som jag fick invändiga blåmärken och de va inte skönt.