-
jag fick de i tårna i fredags kväll i tårna, de va skit läskigt. Har inte haft sen drag i tårna sen jag va 10år och vi hade simtävling på fotbollsträningen... så 17år senare. Vet att jag då hade haft de tidigare och när jag försökt tävla i vatten men inte annars. Jag hoppas jag inte behöver få de så mycket mer för då tar jag hellre sendrag i vaderna.roxylady skrev 2011-09-17 20:03:35 följande:Jag har fått sedan några veckor tillbaka sendrag under fötterna eller i tårna. Blir tokig på det.. har aldrig haft det så lätt som nu.. någon mer som har det? Och kanske också vet vad det kan bero på? -
ååå på fredag ska jag till bm, ser verkligen fram emot det och framför allt eftersom jag har semester då
och även på måndagen efter helgen så jag får en riktig långhelg då och de känns verkligen att de behövs.
-
två: grattis!!!
Jag har apont i mina axlar idag
låg igår på golvet och kröp för att få in golvet i våra sovrum i huset och de får jag sota för idag. Hade ont redan innan man nu är de olidligt. Har haft vetekudde hela dagen idag på jobbet och de är inge bättre alls. De "komiska" i de hela är att min kollega åkte in akut inatt pga en inflammation i axeln som han haft ont i nån vecka. Jag hoppas då verkligen inte detta leder till nån inflammation utan att de räcker med vila och värme.
-
jag har en jacka från hm som jag köpte när jag va gravid med sonen som jag kan ha nu. Den är ganska tunn men dög gott och väl när jag va gravid med sonen, är ju fördel att man blir varmare i kroppen när man är gravid. Har även fått låna en annan vinterjacka av min kompis som är lite mer praktisk att ha om jag blir att åka pulka med sonen. Däremot är jag orolig över att svälla lika mycket i fötterna som jag gjorde med sonen för då får jag problem med skor i så fall.
-
nej de va ju några år sedan jag köpte den så den finns inte nu. Nej jag tror inte att jag kommer frysa i vinter. Var en kall vinter när jag va gravid med sonen och då frös jag inte alls. Men sen har jag en helt underbar halsduk och den värmer jätte mycket också. Men den från pop tror jag är kanon, den är ju även väldigt snygg så hade jag blivit tvungen att köpa en nu så hade jag helt klart köpt den. Så många grader skiljer de inte på våra 3mil även om de kan skilja lite lite iblandroxylady skrev 2011-09-22 21:12:15 följande:Okej! Finns den på HMs hemsida nu? Jo det är sant.. men jag tror det blir kallt med en tunn jacka ändå. Här brukar det ju lätt kunna bli 30 minus ju.. Fryser du inte då? Tänkte du bor ju nära mig så :)
Jag tror jag hellre köper PoP jackan.. kan ju ändå ha den efteråt också :D
!
Och nej inga problem med diarre för min del. Hoppas de ger sig för dig med snart.
Imorgon är de dags för bm igen. De ska bli riktigt kul att få komma dit igen. Jag och sonen är lediga imorgon så efter bm ska vi nog åka och shoppa lite och eventuellt fika nånstans och bara njuta av dagen. Men nu ska jag sova för jag är kanon trött, har varit en dryg dag på jobbet. -
köper inga då de vi hade till sonen förblev oanvända så de blir inga skor förrens tidigast i sommar.LillaEko skrev 2011-09-24 08:00:22 följande:En liten fundering!
Hittar ibland supersöta bebisskor, men funderar på storlekar,
Vad köper ni? -
Wicky81 skrev 2011-09-25 16:20:20 följande:Här har tragedin slagit till mitt i när man ska vara lyckligt gravid och fullt upp med planering å inköp mm mm
Min svärmor har inte långt kvar å leva så vi har varit hos henne hela helgen (Bor 25 mil ifrån) Så idag åkte jag och dottern hem och mannen stannade kvar...
Inge kul att lämna honom....
förstår att de inte var någe roligt och lämna honom i en sådan situation.
-
jag handlade ur söta kläder på kappahl idag i stl 62... hahaha japp helt onödigt men kunde inte motstå. Men fick min body på köpet kupong använd då och den tog jag i stl 56 i alla fall. Nää ska försöka ta tag i mina kartonger nån helg och se vad vi har i klädväg. Misstänker att de egentligen är köpstop på mig i flera stl just nu...!
Vi ska försöka få fingrarna ur och köpa babyskydd... velar och velar så de blir väl inhandlat i december eller nått. Resten har vi egentligen. Jag vill dock ha en ny skötväska men de blir nog min julklapp i år.
-
fk är seeeeeega så de kan ta ett tag.RaraS skrev 2011-09-26 07:59:15 följande:Ja, det kanske var "startbrev" det hette. I vilket fall känns tre veckor mycket. Det är ju inte som när man söker GP att någon handläggare måste godkänna moderskapsintyget direkt. Det borde ju ha gått ut ett brev tillbaka till mig så fort intyget registrerats i Östersund... Jag får väl ringa under vecka och kolla upp det om det inte dyker upp något brev snart! -
jag är lite mer luden men inte som jag minns de med sonen... så de lär väl bli lite värre misstänker jag.
Nu är de 50 arbetsdagar kvar tills jag går hem
!