• fabler

Januaribebis 2012

Paet: okej! Jag läste hotell och restaurang. Umgicks faktiskt ett tag med några som gick media.

elias är världens sötaste!!!
  • fabler

Vad roligt att vi är så många från dalarna. Paet gör de du, så svarar jag imorgon när jag sitter vid datorn och inte på mobilen.

• fabler

Minneli: beklagar verkligen sorgen!!! Kramar till er.

• fabler

Niins: näää beklagar sorgen, finner inte ord. En jätte kram till er!

Jag gillar hm´s stuprör men jag är så osäker på stl så jag sitter och velar över att beställa.

• fabler
    roxylady skrev 2011-08-19 19:23:03 följande:
    Okej :) Ja jag hoppas att det är det iaf! Är mest på kvällen isf :) Även på morgonen! När är det för dig?
    det är nog bebisen du känner. Man tror att det är tarmarna till en början.
  • fabler

Med sonen hade jag kramp vi vaden nästan varje natt på slutet av grav... och natten till i torsdags hade jag de och nu hade jag de i natt igen måste kolla vad man ska göra/äta för att undvika de. De gör ju så sjukt ont.

Idag ska jag nog till Falun och handla lite kläder till sonen och bebisen. Min favvo affär har lite erbjudanden plus att massa nyheter från NS, geggamojja och katvig har kommit.

• fabler
    curiosa skrev 2011-08-20 08:12:48 följande:
    Magnesium brist brukar ge kramp i vad på natten även vätske brist men just magnesium.
    Vet inte om det är bra att äta magnesium tillskott som gravid men när man äter enl LCHF så fungerar det super så slipper man det till nästan 100%.
    de kan nog va både och faktiskt. Får kolla vilka livsmedel jag får i mig extra magnesium av och sen börjar bli bättre att dricka mer vatten.
  • fabler
    doriah skrev 2011-08-20 08:38:16 följande:
    Ames - Det finns magnesiumyillskott på apoteket annars (Kul med barnklädesnörderiFlört)

c3c - det verkar som att man antingen oroar sig för det ena eller det andra...själv är jag rädd att bli stor som ett hus...Cool
    får höra med bm om de är okej att man äter dem.
  • fabler
    Someday skrev 2011-08-20 08:50:59 följande:
    Krampen kan också vara ett tecken på B12 eller järnbrist.
    Kanske ska ta prover hos BM innan du knaprar piller Ames... Fast mer vatten kan man ju alltid dricka =)
    okej, ja järnbrist hade jag med sonen och fick äta tabletter ganska tidigt för de. Nu såg proverna bra ut när ja va hos bm men de va ju ett bra tag sen och ska inte dit förrens om en månad. Tror jag ska ta och maila henne. Men vatten ska jag börja dricka mera för där är jag jätte dålig.

Ursch nu är de dags att börja leta overall till sonen och de e inte lätt tycker jag.
  • fabler
    zatori skrev 2011-08-20 19:17:51 följande:
    Jag vaknade imorse och hade sån SJUK kramp i vaden! Satan, vad ont det gjorde. Sen tog jag mig en tupplur på soffan förut också och fick värsta krmapen då igen. Ajaj. Det vill man inte ha!
    nej de e riktigt obehagligt. De värsta är att när jag får de känns de sen som jag har träningsvärk i vaden halva dagen efter.
Svar på tråden Januaribebis 2012