Inlägg från: PrickenoGrodan |Visa alla inlägg
  • PrickenoGrodan

Jag märkte ingen slempropp denna gång men med ettan var det inget tvivel när den kom. Och jag var 1,5cm öppen då de kollade och ingen slempropp före eller efter vad jag såg. Men å andra sidan sipprade jag vatten i två dygn och så gick det jättefort på slutet så den kom nog utan att jag såg den.

• PrickenoGrodan

Jag kan bara säga att livet inte blir trist när man fått bebis! Nils är idag 2v + 1dag och jag njuter. Vi sover ok på nätterna. Förra veckan var vi och "shoppade" + åt lunch ute. Idag bara myser vi hemma. Jag älskar den första bebistiden! Däremot kan det för en del vara en tuff tid men det är taskiga kompisar att säga att livet typ tar slut. Jag skulle säga att det är ett nytt kapitel som börjar, ett underbart.

• PrickenoGrodan

kan vara tecken på att det närmar sig. kan vara att du har börjat öppna dig. då man är känslig  så blöder en del.

• PrickenoGrodan

Ursäkta kort svar och utan punkter men ammade samtidigt. Du ska ringa fl men det kan ju vara en sk teckenblödning. Lycka till!

• PrickenoGrodan
    ccecy skrev 2012-01-16 18:02:20 följande:
    det droppaade nog på toan, sen har de inte kommit mer efter de direkt, mår inte dåligt eller något
    Men har du ringt fl? Kan ju vara ofarligt men också allvarligt!
  • PrickenoGrodan
    ccecy skrev 2012-01-16 18:12:04 följande:
    Pratade med dom nyss, dom tyckte ja skall avvakta o se ifall det blir lika riktigt som mens så skall jag höra av mig igen, annars ska ja bara gå som vanligt till rådgivningen på onsdag, så nu blir det att vänta. ska nog hålla koll på att hon rör sig ordetligt och packa bbväskan!
    Vad skönt! Men packa låter som en bra idé.
  • PrickenoGrodan
    zatori skrev 2012-01-20 17:32:23 följande:
    För en vecka sedan - fredag den 13/1 kom vår lilla dotter lite dramatiskt  till världen med hjälp av sugklocka. 3255 g kärlek och 51,5 cm lång. Jag sprack från A till Ö och har en lång rehabiliteringstid framför mig, men mår efter omständigheterna bra. Och lilla flickan mår också bra! :)
    Grattis till bebisen!
    Oj, var det en svår sugklocka? Min etta föddes mha sugklocka men den var lätt (han var nästan ute) så jag fick just inte mycket bristningar. Hoppas att du ändå mår bra och kan njuta av din lilla tjej.

bumbi 84: Grattis till lilla killen!
Svar på tråden Januaribebis 2012