Januaribebis 2012
Zaarah, men hur vet jag att min ansökan blivit beviljad? Under mina ärenden står det fortfarande pågående ärende.
Zaarah, men hur vet jag att min ansökan blivit beviljad? Under mina ärenden står det fortfarande pågående ärende.
Sen några dagar tillbaka "knäpper" det i magen. Det hörs som ett knäppljud bara en gång, fast jag har hört det flera gånger. Vad är det? Nån mer som har så?
Jag blev helt förskräckt när jag hörde det första gången! Låter precis som att man knäpper med naglarna.
Grattis Jamirl!
C R. Stort grattis till dottern :)
Jag tipsar er alla igen som vill få igång det: massera era hälar! Länge och väl, ca 20 minuter på varje fot. Det ska tydligen fungera. Alltid värt att testa. Jag väntar dock ett par veckor till för jag vill helst hinna klart skolan innan bebis kommer. Termin slut 18/1, BF 23/1.
Fair, jag hade dålig mage i veckan, men magknip och diarré. Natten till onsdag sprang jag en gång i timmen och var lös som vatten (ursäkta infon). Även på förmiddagen hade jag diarré. Men i torsdags var det borta. Bm trodde jag inte hade så långt kvar när jag berättade om min natt (gade bm-besök i onsdags) men det har jag svårt att tro ;) lillen hade fixerat sig så det kanske var det som bidrog till att det körde i magen.
Kissekatten, haha kör på det! Jag vill ha uppdatering sen. Min kompis fungerade det på. Hon masserade sina hälar i duschen och på natten åkte de in för hennes vatten gick. Kvällen därpå föddes hennes son. Hon hade fått tips från sin granne som också hade testat och som i sin tur fått tips från en annan.
2 veckor till BF idag :)
BF-13 idag och har inte känt ett piss. Har bara sammandragningar men dom gör inte det minsta ont.