Januaribebis 2012
Men när man ansöker om vilka dagar man vill ta ut, kollar de inte upp det då och sen godkänner? Eller hur fungerar det?
Men när man ansöker om vilka dagar man vill ta ut, kollar de inte upp det då och sen godkänner? Eller hur fungerar det?
Ja jag får väl ringa dom igen och höra. Fy f*n vad tråkigt det är med allt styr med fsk! Suck :/
Nu har jag frågat fsk igen och fick samma svar, att jag kan ansöka om fp de dagar jag inte går i skolan, även fast min termin inte är slut. De sa till mig att jag skulle lita på dom när jag sa att jag redan frågat men ville höra igen för att vara säker och inte bli återbetalningsskyldig.
Nej, sgi-dagar. Vad är garantidagar?
Jag antar att det är sgi-dagar. De sa inget annat iaf. Du har en poäng med CSN. Jag har inte tänkt så långt. Men på CSN står det att jag får pengar i december för veckorna 52-1, och i januari (om jag skulle fortsatt plugga) får jag för vecka 4-8. Det borde innebära att jag inte får någon CSN vecka 2-3 och borde därför kunna ta ut dagar dessa två veckor iaf.
Hoppas det löser sig. Lycka till!
Nån mer som börjat se sämre? Jag har noterat det de senaste dagarna. Googlade på det och det verkar som att det är vanligt under graviditet. Jag har linser men undrade om jag tappat dom häromdan för jag såg så suddigt.