Inlägg från: Alltochinget |Visa alla inlägg
  • Alltochinget

Januaribebis 2012

Nya mamman, det gick fort. Gick allt bra? Var det första barnet?

• Alltochinget

Fredag den 13de. Blir det några bebisar idag mån tro? :) här blir det nog ingen bebis på ett par-tre veckor. 10 dagar till BF men räknar med februaribebbis :) har varit ute på promenader med sambon nästan varje dag, ca 5 km. Han vill gärna få igång mig nu, börjar nog bli riktigt nervös stackarn. Själv känns det så långt bort att jag kan föda vilken dag som helst nu.

• Alltochinget
    elinson skrev 2012-01-13 10:11:32 följande:
    nejdå du är inte ensam.. beräknad BF 30 januari... än så länge inga tydliga tecken på att något är på gång.
    Kul med en till som kan hålla mig sällskap ;) Jag har inga tecken alls. Känner mig precis som vanligt. Känner mig knappt gravid emellanåt :P Så egentligen borde jag väl inte klaga, jag lider inte av några större krämpor. Har lite ont i ena ljumsken (fogen antar jag) och på ett ställe i ryggen i vissa rörelser men annars är jag tipp topp (så gått det går med 13 kg extra).

Jag såg på biggest loser sverige igår och blev så himla sugen på att verkligen ta ut mig på ett boxpass. Svettas som en gnu och inte kunna prata. Ser fram emot att ta upp träningen efter förlossningen. Då känner man sig kanske extra pepp att bli av med gravidkilona.
    Längtar efter vår bebis <3
  • Alltochinget
    Marsätt skrev 2012-01-13 13:23:09 följande:
    Nu är vår lilla prinsessa här. Det gick rekordfort. Vi hann in i alla fall. Från 6 cm tills hon var född på 5 minuter. Hade vattnet gått hemma hade vi inte hunnit in.

Hon är född dagen före bf. Hon är en liten tös som väger 2970 och är 50 lång.

Grattis till er andra som har ploppat.
    kära nån! det var snabbt :)
    Längtar efter vår bebis <3
Svar på tråden Januaribebis 2012