Inlägg från: Alltochinget |Visa alla inlägg
  • Alltochinget

Januaribebis 2012

Jag är trött på mina kläder! Eller snarare trött på att inte kunna ha på sig vad man vill utan att se ut som en valross eller att det klämmer åt nånstans. Nu är det leggings, mysbyxor eller mammajeans som gäller tillsammans med en tight topp. Har jag nån löst sittande överdel känner jag mig större än jag är.

• Alltochinget

Längtar till vår/sommar då jag kan få ha lite utsvängda tunikor/klänningar utan att se ut som ett hus! :) de döljer nog degmagen lite efter fl också ;)

• Alltochinget

Grattis leia! Oj så fort! Från 6 cm till bebis på 12 minuter?! Får man fråga om du sprack? Med tanke påatt det gick så fort. Min skräck är att jag ska spricka eller bli klippt.!

• Alltochinget

Halkade till idag och fick så jävla ont i vänstra ljumsken/fogen eller vad det är. Har haft ont i den tidigare men då oftast när jag vänder mig i sängen. Nu gör det ont hela tiden :( jävla is!!!!

• Alltochinget

Jag känner som ni har nämnt att livet inte slutar utan snarare börjar när man får barn :) sen vet jag ju inte att det är så eftersom jag inte har några barn än men det är den känslan jag har och jag hoppas den känslan kommer stanna när bebis kommit ut :)

• Alltochinget

Igår kväll var vi bortbjudna till några vänner och då kände jag att det tryckte på neråt men det gjorde inte ont. Hade tillochmed lite svårt att sitta då det tryckte så mycket, det kändes bättre när jag stod upp. Efter maten fick jag lägga mig i soffan och då kände jag inget tryck alls.
    Känner ni andra igen det?

• Alltochinget

Paet, Har du testat ett varmt bad eller dusch? Tagit Alvedon? Tråkigt om de inte blir intensivare. Då kan det ju lika gärna va :)

Svar på tråden Januaribebis 2012