• Empa86

Januaribebis 2012

Wihoo v.18 (17+0) idag:D

• Empa86

Jisses, idag känner jag mig som 100år! Plockade ur kartonger igår och sprang upp och ner till förådet för att få undan massa grejer här hemma. Idag har jag ont och är stel i både höfter och rygg, jag måste vagga fram när jag går!!:O Är detta foglossning? Shit, inte att leka med. Nu har jag lärt mig en läxa... 

• Empa86
    zatori skrev 2011-08-22 15:01:55 följande:
    Nu har vi kommit hem. Allt såg fint ut med liten och alla organ satt där de skulle och hjärtat pickade på. Hjärta
    Vi blev inte flyttade, så BF är 22 Januari.
    Vi vill ju inte ta reda på kön, men först tyckte jag att jag råkade se en liten pung, sen några minuter senare tyckte jag att det såg ut att vara en flicka. Så jag vet fortfarande inte, men känslan säger fortfarande pojke! :)

Frågade om hur moderkakan låg, och den låg tydligen i bakvägg. Hon sa att det inte är ovanligt för förstföderskor att inte känna något förrän halva graviditeten gått, även om man inte har moderkakakn i framvägg. Jag tror att jag kanske kände något igår kväll när jag hade lagt mig, men är absolut inte säker. Det kändes typ som små bubblor i magen, långt ner på vänster sida. Ungefär som sprakande kolsyra. Låter det konstigt? Hehe. Flera gånger kände jag denna bubblande känsla. Kan det ha varit bebisen? 

NU ska jag slappna av och njuta av graviditeten. Tack för allt ert stöd idag flickor!
    Åh va härligt att det såg bra ut:) Grattis!
  • Empa86

Är det någon mer än jag som har sitt RUL kvar nu? Känns som de flesta varit iväg..

• Empa86

Okej, jag har mitt 1 sept. Är sjukt nervös och har nästa ångest redan nu, vill bara få det gjort! 

• Empa86
    MaHo89 skrev 2011-08-25 13:05:16 följande:
    Tack för mig och lycka till
  • Empa86

MaHo89: Massa massa styrkekramar till dig!! Jag är hemskt ledsen och beklagar så mycket! Hjärta

• Empa86
    shadowstorm skrev 2011-08-25 15:01:59 följande:
    Jag vet detta inte hör till tråden, men uusch vad less jag är idag :( Har funderat på börja studera nu under tiden som gravid, och pratat med csn och jag var tvungen fixa papper HIT och DIT. Sen har min bil börja låta hemsk och drar åt vänster så jag åkte in på en däckfirma och får det trevliga beskedet att jag inte kan köra med mina däck längre så jag måste köpa nya....TROR folk man är gjord av pengar :( Verkligen inte jag iaf....var bara tvungen beklaga mig lite  hur jobbigt livet känns just nu!  Och Akassan segar på så jag får inga pengar :( BLÄ!
    Jag vet hur det känns. Allt som har med pengar går emot mig just nu känns det som! Bara mannen som har lyckats få sig ett jobb. A-kassan strular som fasen. Funderar på att börja plugga på måndag men får inget bra svar av FK om vad som gäller. Uscha! Lägenhet som ska renoveras och snart ska det börja "boas" inför lillemans ankomst! Suck!
Svar på tråden Januaribebis 2012