• Empa86

Januaribebis 2012

roxylady skrev 2011-08-30 17:10:12 följande:
    Var på mitt RUL idag och allt såg så bra ut så! Känns bra! Dock låg bebisen så ihopkrullad att det var svårt att se först så vi fick lov att hålla på rätt länge innan de kunde se allt hihi! Vi gissar på att det är en kille faktiskt! Blev framåtflyttad ett par dagar så nu är man beräknad till 27/1! :) Känns skönt att ha detta överstökat!
    Grattis till lyckat RULFlört

På torsdag är det min tur att få se knoddis för första gången! Hoppas det bara är någon där inne...Obestämd  
  • Empa86
    roxylady skrev 2011-08-30 18:46:34 följande:
    Tack så mkt :D

Åh vad spännande! Det kommer att kännas så häftigt!! Ska ni kolla kön?
    Ja jag kan tänka mig det, om allt ser bra ut kan det nog vara en av de bästa upplevelserna man får vara med om :D
    Nä vi kommer inte kolla vad det är för nåt, det får bli en överaskning:)
  • Empa86

Men nu tror jag att jag känner av någon som bökar om kring där inne! Även sambon tyckte att han fick sig en spark i handenHjärta Lagom till RUL i morgon, då behöver jag inte oroa mig att det är tomt där inne iafGlad

• Empa86
    got2b skrev 2011-08-31 16:12:05 följande:
    Mitt rul gick bra idag! Skönt!!
    Skönt:) Grattis{#emotions_dlg.flower}
  • Empa86

Åh fan va skönt!  Puuuust!
    RUL gick braGlad Jag var toknervös när hon började kleta på glidet på magen och jag vågade knappt titta på skärmen! Så fort hon sa att det var en liten krabat där inne kom lugnet! Så jäkla häftigt att se! Jag hade kunna ligga där hela dagen och bara kolla!
    Blev flyttad från 27, till nytt BF  31 januari.Hjärta Tror dock den kommer att titta ut lite tidigare då det är en tendens i vår släktGlad Som jag anade var moderkakan i framvägg, men långt upp så det var inge bekymmer. 
    Skjutsade mannen på jobbet direkt efter men vill bara åka och hämta honom igen så vi får firaFlört Kanske dax att köpa första plagget? Är så sjukt glad och lättad just nu! Tjoho!

Kram på er! 

• Empa86

Nu i helgen har vi inhandlat de första babysakernaGlad Det blev 2 bodys, 2 mössor, 1 "björn"-overall. Sen köpte vi även ett Brio babyskydd på barnenshus. Åh så mysigt det varHjärta 

Just nu är några av våra närmsta vänner på bb, och för hoppningsvis får de sin bebis idag! Hurra!

• Empa86
    RaraS skrev 2011-09-09 11:51:11 följande:
    Oj! Nu såg jag att Brio Primo med bas har erbjudande på barnens hus just nu. 1295 kr inkl bas. Är det någon som er som har en åsikt om denna? Den är rankad som etta på prisjakt.nu så helt kass kan den ju inte vara. Som jag skrev ovan gillar jag den för att basen kan fästas med både bälte och isofix.... Kanske lika bra att slå till!!
    Vi har köpt den:) Blev rekommenderad den av några kompisar som också har den! Är absolut inte kass;) Snarare prisvärd!
  • Empa86
    Velociped skrev 2011-09-14 11:53:55 följande:
    En nyfiken fråga... Pratar ni med era små i magen? :)
    Jag pratar med magen mest hela tiden, men jag har alltid pratat högt med mig själv och pratar mycket med katten också. Så då det kommer naturligt att jag pratar med beben i magenFlört
Svar på tråden Januaribebis 2012