Januaribebis 2012

På torsdag är det min tur att få se knoddis för första gången! Hoppas det bara är någon där inne...

Grattis till alla lyckade Rul idag
Men nu tror jag att jag känner av någon som bökar om kring där inne! Även sambon tyckte att han fick sig en spark i handen
Lagom till RUL i morgon, då behöver jag inte oroa mig att det är tomt där inne iaf
Åh fan va skönt! Puuuust!
RUL gick bra
Jag var toknervös när hon började kleta på glidet på magen och jag vågade knappt titta på skärmen! Så fort hon sa att det var en liten krabat där inne kom lugnet! Så jäkla häftigt att se! Jag hade kunna ligga där hela dagen och bara kolla!
Blev flyttad från 27, till nytt BF 31 januari.
Tror dock den kommer att titta ut lite tidigare då det är en tendens i vår släkt
Som jag anade var moderkakan i framvägg, men långt upp så det var inge bekymmer.
Skjutsade mannen på jobbet direkt efter men vill bara åka och hämta honom igen så vi får fira
Kanske dax att köpa första plagget? Är så sjukt glad och lättad just nu! Tjoho!
Kram på er!
Nu i helgen har vi inhandlat de första babysakerna
Det blev 2 bodys, 2 mössor, 1 "björn"-overall. Sen köpte vi även ett Brio babyskydd på barnenshus. Åh så mysigt det var
Just nu är några av våra närmsta vänner på bb, och för hoppningsvis får de sin bebis idag! Hurra!
Åh 50% av graviditeten avklarad idag! Tjoho