• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • chicopico

Jag blir nästan lite orolig av att jag inte känner någonting ännu.... mina andra två gravididteter har jag mått illa och spytt som en gris väldigt tidigt men denna gången mår jag jättebra (än så länge). Inte för att jag vill spy men ändå

Grattis till alla nya plus  

• bumbi 84
    chicopico skrev 2011-05-06 15:11:07 följande:
    Jag blir nästan lite orolig av att jag inte känner någonting ännu.... mina andra två gravididteter har jag mått illa och spytt som en gris väldigt tidigt men denna gången mår jag jättebra (än så länge). Inte för att jag vill spy men ändå

Grattis till alla nya plus  
    för min del brukar kräkningarna börja i vecka 6-7. vilken vecka är du i nu?
    Nova ♥070227♥ Luna ♥090107♥ Mila ♥100724♥
  • MiAmore

Jag ska ALDRIG mer köpa graviditetstestet Preg.. FY vad rädd jag blev tidigare idag. Jag var i stan i förmiddags och var bla inne på apoteket. Då kunde jag inte låta bli att köpa ett graviditetstest. Valde då alltså Preg. Det billigaste testet dem hade, men det skulle vara 99% säkert och jag är ju på Bim+3 idag. Testar mig med det när jag kommer hem. NEGATIVT?! What da... Skäms  Blev verkligen jätterädd och ledsen, och ringde till mvc och sa som det var. Ringde sedan maken och berättade för honom, och han blev så klart också rädd och nervös. Sådan tur är var dem snälla och förstående, så jag fick komma in direkt och göra ett graviditetstest där. Testet där var POSITIVT!!! Skrattande  Så då kunde jag pusta ut igen. Tittade på testet igen nu för en stund sedan, och NU syns där ett svagt svagt streck. Ringde så klart min man så fort jag kommit ifrån mvc, och han blev så klart också väldigt lättad och glad. *ler* Nu ska jag inte ta fler graviditets test!! *ler* Åtminstone inte av det märket...

♥Milo 090107♥
  • minneli
    MiAmore skrev 2011-05-06 09:23:34 följande:
    laris: Vad tråkigt, beklagar

Jag har kommit på hur jag ska göra imorgon. Ska på möhippa imorgon och har gått o funderat på hur sjutton jag ska göra för att dem inte ska misstänka att jag är gravid. Jag ska köpa ett alkoholfritt vin, och så får maken dricka vitt vin med skruvkork ikväll, och det han inte dricker upp häller vi över i en bringare. Sedan häller jag helt enkelt över det alkoholfria vinet i den flaskan. Ingen som tänker på om min flaska var öppnad sedan innan eller inte. Och skulle dem reagera på det kan jag alltid säga att jag öppnade den ikväll och tog ett halvt glas.

Förra gången jag var gravid så la jag en flaska med alkofritt vin i varmvatten så etiketten lossnade =P
  • MiAmore
    minneli skrev 2011-05-06 15:28:40 följande:
    Förra gången jag var gravid så la jag en flaska med alkofritt vin i varmvatten så etiketten lossnade =P
    haha, smart, så kan man klart också göra
    ♥Milo 090107♥
  • vinterbarn2012

hej alla 

jag plussade imorse :D:D:D
    enligt FL har jag BF 9/1-2012

vad har ni för symtom? 

• partouze

Mina symptom är lite ömma bröst . Tokömma bröstvårtor . Trött . Lite småillamående pch sen kissar oftare . Molvärk

• MiAmore

Jag är trött och känner mig lite småillamående o småyr nästan konstant, lite molvärk till och från. Brösten ömmar i princip bara på kvällarna

♥Milo 090107♥
Svar på tråden Januaribebis 2012