• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Zaarah1984
    Maximumtaste skrev 2011-05-07 20:31:40 följande:
    Hur känns eran växtvärk? Jag är i v5+0 och har ibland molvärk mitt på livmodern och det kan variera frön höger till vänster sida.. Ibland känns det bara på vänster.. Normalt? Är så orolig att nått är fel.. Typ utomkveds men deg ska väl göra väldigt ont och blöda?
    Jag har också växtvärk som varierar från sida till sida och ibland mitt på.. Tror det är helt normalt men är första barnet för mig så har dålig koll. Visste inte ens vad BIM var förren jag började läsa här Glad
  • partouze

Jag har också växtvärk bara på
    Vänster sida och i bland i mitten . Va orolig för utomkveds också men va å prata me BM och hon tyckte inte att jag skulle oroa mig msn har tid 18 maj igen så får vi se om de kanske blir ett vul :)

• vinterbarn2012
    Maximumtaste skrev 2011-05-07 20:31:40 följande:
    Hur känns eran växtvärk? Jag är i v5+0 och har ibland molvärk mitt på livmodern och det kan variera frön höger till vänster sida.. Ibland känns det bara på vänster.. Normalt? Är så orolig att nått är fel.. Typ utomkveds men deg ska väl göra väldigt ont och blöda?
    hej , jag har också molvärk, den kommer och går hela tiden.. detta är mitt första barn så allt är så nytt hehe, men jag antar att så länge det inte blöder är det ok..
  • vinterbarn2012

+ att jag som alltid sover på mage inte kan det pga ömma bröst så in i tusan!! :/

• shadowstorm

god kvällst plussa i onsdags och går allt vägen får vi vårat andra barn i jan:)

och jag mår hur bra  som helst så jag är oroad sist mådde jag dååååligt så nu känns det inte ens blev ju chockad när jag plussa

• shadowstorm
    vinterbarn2012 skrev 2011-05-07 21:40:35 följande:
    hej , jag har också molvärk, den kommer och går hela tiden.. detta är mitt första barn så allt är så nytt hehe, men jag antar att så länge det inte blöder är det ok..
    hade jag jääätte mycket när jag vänta sonen tills vecka 1o kanske så helt normalt :)
  • Gladamamsen

Här plussa vi förra veckan å väntar andra barnet ijanuari 7 :)då e lillan 1år7mån :) jag mådde bra med första å mår hur bra som helst än sålänge :)

• minneli

Verkar som det är många här som har "tillgång" till vul. Där jag bor får man inte det om det inte är ngt speciellt. Jag fick göra vul i v.6 el. 7 förra gången jag var gravid och skickad dit via sjukvårdsrådgivingen. Hade en blödning som visade sig vara ofarlig. Kub-test blev jag inte erbjuden förra gången men jag tror man måste vara äldre för det. Har inte ringt bm än men kanske borde göra det till veckan då jag är i v.7?

Ikväll har vi varit på grillfest men jag körde och de undrade ju förstås varför vi inte kunde ta bussen, som tur är  går det väldigt få bussar till oss så det är inte så konstigt att ta bilen. Alla dessa vita lögner..

• Shirin85

Hej allihopa!
    Plussade idag, är i vecka 5 och har BF 7 Januari!Skrattande 
    Blir fjärde barnet hemma hos oss, de andra barnen har fått veta det och är mycket förväntansfulla.
    Grattis till alla er andra, ska bli roligt att hänga i den här tråden de här långa månader av längtan till sin januaribebisSolig

♥Leila -05, Minah -08, Jamil -10♥
Svar på tråden Januaribebis 2012