• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Marsätt

Jag har inte kräkts varken med Olivia eller Hugo. Så jag hoppas jag slipper det nu också.. Jag är i alla fall supertrött, kvälls illamående och ömma bröst. Annars mår jag super.

♥Olivia 2004♥ ♥Hugo 2007♥
  • Cia80

LillaEko, Åh, mysigt med namn Själv har jag ju knappt fattat att jag är gravid så namn känns väldigt avlägset. Men arbetsnamnet blir nog Pyret, samma som jag hade när jag väntade dottern

• Zaarah1984

Sindie.. Jag är också täppt i näsan och snuvig. Idag ska jag berätta för min syster

• Miss Emm
    chicopico skrev 2011-05-06 15:11:07 följande:
    Jag blir nästan lite orolig av att jag inte känner någonting ännu.... mina andra två gravididteter har jag mått illa och spytt som en gris väldigt tidigt men denna gången mår jag jättebra (än så länge). Inte för att jag vill spy men ändå

Grattis till alla nya plus  
    Jag håller med dig.
    Jag tycker inte att jag känner någonting alls...när ska man egentligen bli orolig på riktigt?
  • RaraS
    LillaEko skrev 2011-05-06 22:54:33 följande:
    Aktiviteten är verkligen hög här inne.
    fått läsa igenom 5-6 sidor för att komma ifatt.
    Har också börjat få mer ömma bröst nu, och får ofta gå upp och kissa en gång på natten.

Mycket prat om tidigt vul/ul.
    Erbjuder inte era kommuner kub-test?
    Vi ska ju på vul i v 9-10 pga vår tråkiga historia.
    Sen kommer vi även tacka ja till kub-testet och då blir det ju ul även ca v 12-14.
    KUB tror jag man bara får från 35 års ålder i detta landsting. Men det är klart, man kan ju alltid betala för att göra det...har inte bestämt mig för om jag ska göra det eller ej. I vilket fall är det ju lite sent, inte förrän typ vecka 12. 

Jag ska ringa och boka tid för VUL nästa vecka om allt känns bra i kroppen efter helgen, i vecka 6 eller senast 7!  
    Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10. BF den 14/1-12?
  • LillaEko
    RaraS skrev 2011-05-07 09:51:29 följande:
    KUB tror jag man bara får från 35 års ålder i detta landsting. Men det är klart, man kan ju alltid betala för att göra det...har inte bestämt mig för om jag ska göra det eller ej. I vilket fall är det ju lite sent, inte förrän typ vecka 12. 

Jag ska ringa och boka tid för VUL nästa vecka om allt känns bra i kroppen efter helgen, i vecka 6 eller senast 7!  
    V 7 är nog bättre då, så chanserna är större att hjärtat börjat slå.
    Vi hade ju tänkt runt v 7-8, men tyvärr hade vår kk-mottagning inga tider lediga då.
    Så får snällt vänta till slutet av v 9.

Här i vårt landsting får alla göra kub om de vill.
    Var ju på det ultraljudet vi upptäckte MA:t sist.

• Maximumtaste

Hallo.. Plussade för en vecka sen:) blir en liten i början av januari om allt går vägen.. Har två missfall bakom oss så jag har svårt att glädja mig än.. Men har inte gått så länge som nu.. Har fått mf på bimdagen typ.. Har en son på 7 år snart också så syskon är välkommet:)
    Ska på vul nästa torsdag.. Är i v7 då tror vi.. Kan de se något då? De har gjort hcg prov i blodet nu i veckan och det har ökat normalt så jag hoppas det stannar nu.,
    Har rätt mycke molvärk, det är väl normalt?:) hur känner ni? Mycke växtvärk? Mår illa tillochfrån under dagarna..

• 87ida

Jag har bara molvärk typ, det är enda symptomen.. inga ömma bröst eller illamående, än så länge :)

• Prinzessan
    Cia80 skrev 2011-05-06 21:56:08 följande:
    Här har du en till som vill skrika ut det. Pratade med min mor i telefon idag och jag fick bita mig i tungan flera gånger för att inte försäga mig
    Hehe vi var ute å gick i 1,5 timmar jag och min mamma i veckan. Jobbigt att inte säga nåt. I kväll kommer mina föräldrar hit.. Hur länge måste man hålla tyst.. jobbigt. Jag är nu i dag i vecka 6 enligt FL..
  • Prinzessan
    Cia80 skrev 2011-05-07 08:13:29 följande:
    LillaEko, Åh, mysigt med namn Själv har jag ju knappt fattat att jag är gravid så namn känns väldigt avlägset. Men arbetsnamnet blir nog Pyret, samma som jag hade när jag väntade dottern
    Vi kör på Embro :) hehe
Svar på tråden Januaribebis 2012