• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Prinzessan

VUL när får man göra det...? Får man boka det själv, jag ska till barnmorskan å prata om 2 veckor. Sen bokade hon redan in nu ett UL när jag är i vecka 12 typ.

• Maximumtaste

Jag ska göra vul eftersom jag har missfall bakom mig.. De vill se exakt vilken vecka jag är i.. Nån mer som inte har matlust? Jag är aldrig sugen på nått! Mår illa mest hela tiden fast det bryr jag mig inte om så mycke för då vet jag att det är nått där inne iaf:) med sonen slutade illamåendet vid v.14.. Så det är några veckor kvar hehe

• LillaEko
    Prinzessan skrev 2011-05-07 11:57:06 följande:
    Vi kör på Embro :) hehe
    Jag kallar "den" Enok, mest för att maken tror det är en tjej och han tycker namnet är fult ;)
    Prinzessan skrev 2011-05-07 11:56:41 följande:
    Hehe vi var ute å gick i 1,5 timmar jag och min mamma i veckan. Jobbigt att inte säga nåt. I kväll kommer mina föräldrar hit.. Hur länge måste man hålla tyst.. jobbigt. Jag är nu i dag i vecka 6 enligt FL..
    Vi har redan berättat för föräldrar och syskon denna gången, men de är förlagda med munkavel och får ej föra det vidare.
    Kände att går det åt skogen så har vi deras stöd, och nu gläds vi tillsammans med dem.
    Var fruktansvärt jobbigt att berätta för dem efter ma:t, så känns som vi fattat ett bra beslut nu.

• Tilda91

Tänkte hoppa in här om jag får.

Andra barnet är planerat att komma 6 januari (på min födelsedag) Storebror kommer då att vara 2 (Han fyller 2 31 januari)

• längtar2009

Har inte heller någon matlust... Och mår illa av matos. Mådde illa halva graviditeten förra gången så är förberedd... Har än så länge kvar mitt kaffesug i alla fall, alltid nåt! Men det försvann snabbt förra gången också så jag njuter medan jag kan :)

• APEW

Hej alla. Jag hoppar in här jag med.

Plusade i torsdagskväll på BIM -1. Det var första försöket för oss till första barnet.
    Allt känns så overkligt och konstigt.

Hoppas nu att pyret vill stanna.

Känner inget annorlunda i kroppen mer än mensvärk, och det skulle jag ju ha denna veckan ändå =)

Ska bli kul att följa med alla

• bumbi 84
    Välkomna alla nya och grattis till graviditeten!{#emotions_dlg.flower}
    Nova ♥070227♥ Luna ♥090107♥ Mila ♥100724♥
  • Marsätt

Det blir en stor grupp... roligt!! Grattis till alla ny plussade

♥Olivia 2004♥ ♥Hugo 2007♥
  • Maximumtaste

Hur känns eran växtvärk? Jag är i v5+0 och har ibland molvärk mitt på livmodern och det kan variera frön höger till vänster sida.. Ibland känns det bara på vänster.. Normalt? Är så orolig att nått är fel.. Typ utomkveds men deg ska väl göra väldigt ont och blöda?

Svar på tråden Januaribebis 2012