• erajka

Januaribebis 2012

minneli skrev 2011-05-25 17:36:36 följande:
    Smart! Fast undra om det går att montera på citkorgen?
    ingen aning, men gå till någon butik som säljer emmaljunga och fråga =)
  • erajka
    emilysvensson skrev 2011-05-26 16:59:29 följande:
    Haha, vad ensam jag känner mig.. Men vi kommer att kolla kön :)
    vi kommer också kolla =)
  • erajka
    emilysvensson skrev 2011-05-26 17:40:54 följande:
    Phu, då är jag inte helt ensam :)
    om man ser något då ;)
  • erajka
    Anne Lisa skrev 2011-05-26 17:45:45 följande:
    Hej alla!

Jag undrar när det är normalt att göra ett första ultraljud?
    Jag är i vecka 4+5 med första barnet, första graviditeten och allt är lite snurrigt och pirrigt!

Grattis alla förresten! 
    v 18 om du inte blir erbjuden kub-test då får du göra ett i v 12
  • erajka
    zatori skrev 2011-05-26 18:51:41 följande:
    Åh, ska ni? Hihi. Vi kommer inte att kolla. Man öppnar ju inte paketen förrän på julafton! :P
    Yes, om de ser något vill säga och om de talar om det för en
  • erajka
    zatori skrev 2011-05-26 21:11:25 följande:
    Med att få reda på kön menar du? De talar om det om man vill veta. Iallafall har de gjort det för flera jag känner. :)
    kul
  • erajka
    zatori skrev 2011-05-30 20:34:33 följande:
    Men är det vanligt att symtomen försvinner så tidigt? Har ju hört talas om de sk spökveckorna som kommer runt vecka 10 och framåt, men för mig försvann ju symtomen (alltså molvärk och ömma bröst) gradvis i vecka 6 för att nu helt vara obefintliga i vecka 7. Är det normalt? Borde jag vara nervös? Eller är det bara mina menssymtom som dragit på sig lite (har alltid molvärk och ömma bröst innan mens, som fortsatte efter BIM i typ en vecka, tio dagar) och nu börjar kroppen vänja sig vid de nya hormonerna redan? Vad tror ni? Jag är sanslöst rädd för MA, men är det så kan jag inte göra något åt det tyvärr....
    det bästa du kan göra är att ringa din BM =) jag har fortfarande symtom, ömma bröst, fått synliga ådror och molvärk (som blivit mindre, men den finns fortfarande)
  • erajka
    roxylady skrev 2011-05-30 21:03:17 följande:
    När började alla må illa här?
    jag mådde illa en vecka innan bim och det höll i sig i ca 5 dagar och har sedan dess inte mått illa något mer
Svar på tråden Januaribebis 2012