• erajka

Januaribebis 2012

zatori skrev 2011-05-30 21:05:41 följande:
    Ringde henne förut för att byta tiden för inskrivningssamtalet då jag insåg att jag jobbade då! Passade på att fråga om mina ickesymtom. Tyckte hon lät lite oroad, men samtidigt sa hon att det kunde vara så i början att symtomen kommer och går. Hon sa att om min oro blev för stor skulle jag höra av mig igen. Fick iallafall inskrivningstiden framflyttad en hel vecka.

Jag har inga ådror på brösten och som sagt bara liiite öm i brösten om jag typ klämemr på dom. Tyckte jag anade lite molvärk förut, men jag kan även ha inbillat mig. Försöker tänka att om det är MA så kan jag inte göra något åt det ändå, det kommer ske oavsett. Och om två veckor (om inte förr) lär jag få veta hur det står till. :/
    mina gör ont när jag klämmer på dom och när jag tar av mig bhn, sedan är de hårda.
  • erajka
    erajka skrev 2011-05-30 21:07:26 följande:
    mina gör ont när jag klämmer på dom och när jag tar av mig bhn, sedan är de hårda.
    kom på att jag är mycket trött också + att jag blir lätt yr
  • erajka
    maami skrev 2011-05-30 21:41:02 följande:
    jag mår illa till o från (går in i v 6 imorrn) men min förra graviditet så slog illamåendet till ordentligt på julafton!! då var jag runt v 9-10... molvärken är oxå till o från.  jag har typ inte alls ont i brösten.. kanske lite om jag trycker på dom.. borde jag oroa mig? :(
    kan jag aldrig tänka mig att du ska behöva göra =)
  • erajka
    zatori skrev 2011-05-31 09:51:22 följande:
    Idag fyller jag år och som ett brev på posten kom de ömmande brösten tillbaka imorse. Inte fullt så ömma som tidigare, men fullt kännbart. Bra present! ;)
    Grattis x2
  • erajka

Fick en tid till kvinnokliniken idag på posten, ska dit på tisdag. Funderar på om de ska göra ett VUL

• erajka
    zatori skrev 2011-05-31 12:30:22 följande:
    Stod det inte varför du blev kallad? Det är säkert vul på gång! Hoppas det. :) Går du där fortfarande hos en bm eller har du en där du bor?
    har en där jag bor och en på kvinnokliniken =) står bara att jag ska till barnmorskan på kvinnokliniken...
  • erajka

Jag ringde och kollade, det var ett VUL jag ska på. Eftersom jag ätit pergotime

• erajka
    bumbi 84 skrev 2011-05-31 13:51:37 följande:
    Då kanske det är två
    nja, när jag gjorde vul och de kollade mina ägg så hade jag bara ett fint ägg. Det skulle vara om 2 spermier smitit in
  • erajka
    curiosa skrev 2011-06-01 17:45:46 följande:
    Hahaha ni menar väl inte på allvar att ni fryser påläggs skinka mm innan ni äter det?
    Funderar på om man kan äta pizza etc????

Läste även här på fl på ett annat forum att det var nån som fråga om man fick dricka Loka Guava och äta Marabou mint....HJÄLP!

Varför skall många gravida vara så hysteriska?
    här hemma är det min man som är "hysterisk", jag ville äta salami och brie-fralla. Men han tyckte det var en dålig idé Tungan ute
Svar på tråden Januaribebis 2012