Januaribebis 2012
Hon ville mest prata om att jag är Gastric bypass opererad och är en riskpatient.
Jag har faktiskt inte haft något problem alls sedan jag fick min diagnos (hade stora besvär då) mer än att jag har värk i kroppen. Äter asacol för ulcerös koliten
för GBP: b12, järn, kalcium, d-vitamin, folsyra och mitt val kvinna
www.familjeliv.se/Vantar_barn/Kalender/flicka-eller-pojke.php
gjorde precis detta och enligt den ska vi få en pojke :-P OBS tänk på att det till stor del är på "skoj"
Jag har också en kronisk inflammation i tarmen, förra graviditeten fick jag avstå från medicin eftersom jag då åt colazid mot Ulcerös Colit. Men efter att jag slutat amma så fick jag ett ordentligt skov och de konstaterade efter tusen prover att jag inte har ulcerös colit utan ospecifierad inflammatorisk tarmsjukdom... knepigt värre. Nu under graviditeten har jag fått sluta med ena medicinen och skurit ner på en medicim, Imurel. Men Asacol skulle gå bra att äta? Vet att min syster äter det mot hennes ulcerös.
Jag fick en pojke på båda med och jag tror att det kommer bli en pojke också. Mest pga att min man har 2 döttrar sedan innan
Läkaren som jag var hos igår tipsade om att äta kaloririkmat om man har svårt att äta. Men jag tycker det är så svårt att veta hur man ska hålla en jämn balans. Jag vill inte gå upp för mkt i vikt, har än så länge inte gått upp nått.