• erajka

Januaribebis 2012

zatori skrev 2011-06-07 14:58:36 följande:
    Har tänkt på dig idag! Gud vad härligt att få se den lilla ärtan i magen och det lilla hjärtat slå. <3 Oj, blev du flyttad en hel vecka? Det var som attan. Nu längtar jag äääännu mer efter mitt VUL också. Det känns liksom inte som att det är någon därinne överhuvudtaget.
    tack =) Det var fantastiskt att få se ett hjärta slå så tidigt
    MissT skrev 2011-06-07 15:32:47 följande:
    Grattis erajka!  vad härligt att få se det lilla hjärtat slå
    Ja det var sååå kul, tack
  • erajka
    zatori skrev 2011-06-08 16:46:50 följande:
    Hihi. Åhfan. Trodde man skulle lugna ner sig lite efter att ha sett något där. Men då ska jag inte ropa hej ännu! ;)
    jag är lugn =) känns skönt att få se ett hjärta
  • erajka
    misssally skrev 2011-06-08 22:28:06 följande:
    Någon från Örebrotrakten i tråden förresten?
    jag bor i Filipstad :-P har 9 mil till Örebro, inte så jättenära kanske
  • erajka
    misssally skrev 2011-06-08 22:35:04 följande:
    Hihi, du är närmast hittills i alla fall :)
    inte dåligt
  • erajka
    zatori skrev 2011-06-09 12:22:59 följande:
    Inskrivningssamtal imorgon för oss. Ni som varit iväg på det redan, hur går det till? Vet att man ska ta lite prover och sånt? Men mer då? Vi är inbokade på en hel timme.
    vi pratade bara om hälsa, sjukdomar i släkten, mina sjukdomar osv. Sedan fick vi en tid 2 veckor efter som va igår, då prata vi om KUB-testet igen och fixade provtagningar (som tas i början i juli) Då tas de som alla tar + inför kubtestet.
  • erajka
    zatori skrev 2011-06-13 16:16:50 följande:
    Tack, fina ni! <3
    Vad härligt att ni fått se bebben =)
  • erajka
    zatori skrev 2011-06-13 16:28:45 följande:
    Ja, det kändes skitskönt! Hur går det med dig, hur mår du? Vilken vecka är du i nu? :)
    Jag mår ganska bra faktiskt, har lite problem med att allt jag stoppar i munnen gör att jag blir illamående. Enligt VUL vi var på så är jag i 7+3.
  • erajka

sitter och funderar på om vi verkligen ska ha en Emmaljunga :-P De är ganska så dyra och jag vill helst köpa en ny

• erajka
    zatori skrev 2011-06-13 16:54:21 följande:
    Vad skönt att du mår bra, även om det är jobbigt att bli illamående av allt ätbart. Okej! :)

Shit, att ni börjar tänka på vagnar redan. Jag vågar absolut inte tänka på något sånt ännu. Och sen har jag ingen aaaning om vad det är man ska titta efter och vad som kännetecknar en bra vagn heller...
    vi tittade redan innan vi blev med barn Jag tycker det är roligt att kolla runt på allt möjligt. En bra vagn tycker jag ska vara en som funkar i alla väder, eftesom vi inte har en bil. Den ska vara någorlunda lätt att ta sig fram i snö Har man bil ska den få plats där, vill man kunna gå mycket på stan ska den passa för det Bor man i lägenhet vill man lätt kunna få med sig barnet upp om man inte har hiss osv osv
Svar på tråden Januaribebis 2012