• erajka

Januaribebis 2012

Kissekatten skrev 2011-06-01 20:30:09 följande:
    Mmm, salami och brie!!! Det är tråkigt att bli sugen på sånt man inte ska äta... Borde passat på innan!
    det värsta är att det är de enda jag är sugen på Tungan ute
  • erajka

Min man har 2 flickor sedan innan, så jag tror vi får en pojke. Min man vill självklart ha en kille, men vill helst av allt att barnet ska vara friskt. Sedan får det ha vilket kön som helst

• erajka
    Sapato skrev 2011-06-01 21:14:32 följande:
    Funderar på om man ska försöka se könet på UL eller få en surprice. Hur ska ni höra??
    Skulle vilja vänta men vet inte om vi orkar till BF.
    Med sonen såg sambon direkt i kom in i undersökningsrummet
    vi ska ta reda på könet, tycker det är så svårt att hitta könsneutrala kläder som är fina.... Fast man vet ju aldrig om de har rätt
  • erajka
    zatori skrev 2011-06-06 11:25:56 följande:
    7+0 idag. Det går långsamt framåt! En vecka kvar till VUL. Hoppashoppas tiden går fort.
    vi ska iväg imorgon, jag är lite nervös faktiskt
  • erajka
    zatori skrev 2011-06-06 12:10:48 följande:
    Ja, just det ja! :) Vad spännande. Jag har som sagt en hel vecka kvar. Det kommer att gå jättebra ska du se. <3Ska du till KK och göra det? Jag är också jättenervös. Mest för om det verkligen är något därinne eller inte eftersom jag har så få symtom. Hur mår du? Några symtom? Kram.
    Vi ska till kvinnokliniken på CSK =) jag mår illa ibland men inte så farligt, har lite växtvärk men inte så farligt, har dock väldigt ont i brösten.
  • erajka

idag har vi varit på UL =) Vi fick se ett hjärta slå, fostret var 5 mm stort och vi är i v 6+4. Enligt BMs beräkningar skulle vi varit i v 7+3 så bakåtflyttad en vecka =)

• erajka
    Butikslager skrev 2011-06-07 13:54:30 följande:
    Gud vad härligt :) Jag hoppas vi också får se ett hjärta på torsdag!
    Blev dönervös nu när det kom så plötsligt, här brukar vi alltid få vänta flera veckor på att få komma till läkaren så trodde att jag tidigast skulle få komma nästa vecka..

Hon ifrågasatte ingenting heller när jag bad om ett VUL och sa att vi i mars fick MF i vecka 14, skönt.
    Dom kan vara lite griniga annars och bokar aldrig in ett VUL om man inte har en riktigt bra anledning.
    ni kommer säkert se ett hjärta slå =)
Svar på tråden Januaribebis 2012