• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • erajka

tack för svaren, vi ska iväg på måndag och kolla Längtar
    hur mkt som helst 

• Hitnrun
    bumbi 84 skrev 2011-07-13 17:16:04 följande:
    Fast har man ordentlig foglossning är det bättre att gå till sjukgymnast och köpa/ få bälte av dom.

Jag fick mitt gratis förra grav.

mitt bälte är nog 3 ggr så brett i bak och utformat för att passa. Har prövat ett sånt smalt och det hjälper inte alls så bra.

jessielarsson skrev 2011-07-13 16:25:41 följande:
    Vet inte om alla vet, men tänkte tipsa om ett bälte som man kan använda sig av om man har foglossning.

www.gulare.com/shop/index.php?main_page=produ...

Har min sista semester vecka nu och borde passa på attt gröa saker, men jag har så ont i ryggen, emellanåt så känns det även i ljumskarna så jag vet inte om det är lite foglossning eller vad det är Brukar aldrig ha ont i ryggen så det tar på energin. Försöker att röra på mig men blir så trött att jag bara vill sitta och vila. Tycker det är skit jobbigt när energin bara tar slut. Vilade innan för att ha tålamod vad gäller gossens läggning, han strular som fan, tar mellan 1-1.5 timme varje kväll, och det tar på tålamodet när man själv är jätte trött. Det är tur att man inte har såna här dagar varje dag, men när man har dom är det svårt att vara positiv när man bara suckar hela dagarna. Ursäkta min negativitet.
    Jag var till sjukgymnasten igår pga mina foglossningsbesvär, jag fick ett personligt träningsschema och precis ett sånt bälte så det är nog olika på olika landsting vad dom har för bälten. "min" sjukgymnast sa att dom där var jättebra.
  • PrickenoGrodan
    LillaEko skrev 2011-07-13 08:29:37 följande:
    LillaPricken. Jag arbetar som elevassistent på gymnasiesärskolan i en klass med elever som har flerhandikapp. Så mycket lyft och upp och ner från golvet.

Jag har också en blogg men skriver inget om graviditeten än, tänkt skriva mer om kommande pyssel sen i höst som jag ska göra inför bebis ankomst.
    Frunerolindstrom.blogspot.com
    Då förstår jag varför du ska söka gp. Tänkte att annars är väl inte jobb i skolan berättigade till gp.
  • Niins

Hej!! Fick min tid till RUL idag! 1 Aug blir det!!
    Nån som har gjort RUL på helsingborgslasarett??  

• shadowstorm
    Niins skrev 2011-07-13 19:10:30 följande:
    Oooj det är ju snart :D vilken vecka är du i då? :)
  • jessielarsson

Här får vi inga bälten gratis. Tyvärr, och det som säljs är bara detta. Ett sånt där brett i ryggen hade ju inte varit fel. Men jag tycker att detta funkade bra fram till på slutet av grav, då är allt så löst och stort så det går väl knappast att hålla ihop det ändå. Bra att man kan få det gratis på så många ställen. Synd bara att det inte kunde vara likt i alla landsting.

• curiosa
    Niins skrev 2011-07-13 19:10:30 följande:
    KUL :) Två dagar innan mig.
    Längtar dit och det är ju faktiskt bara tre veckor kvar.
  • Niins

Om jag räknat rätt är jag i 17+6!! Var ganska säker på när jag hade ägglossning, så blir nog inte många dagars ändring!!

• LillaEko

Ibland får jag så ont i mina bröstvårtor att jag bara vill gråta.
    Någon mer som har samma? Vet inte vad jag ska göra =S 

• erajka
    LillaEko skrev 2011-07-13 21:07:52 följande:
    Ibland får jag så ont i mina bröstvårtor att jag bara vill gråta.
    Någon mer som har samma? Vet inte vad jag ska göra =S 

för mig blir det bättre när jag har bh på mig....
Svar på tråden Januaribebis 2012