Januaribebis 2012
Men det märks nog när det är på G har jag tänkt hihi! Ska bli spännande att se iaf.
Grattis Jessica
Grattis lilla pricken!!!! :D
Själv har jag haft en riktig helvetesnatt! Är förskyld och känner mig så där matt i kroppen som man kan göra vid förkylning. La mig tidigt igår kväll för jag var så trött och mådde illa och hade ont i bäckenet, magen och ner på insidan låren. Foglossningen tillbaka men det lustiga var att det gjorde konstant ont även när jag var stilla vilket inte min foglossning brukar göra. På natten hade jag konstant ont i ländryggen och mådde illa plus svaga oregelbundna förvärkar. Sen var bebis helt vild i magen och så fort den rörde sig så kändes det som knivar i ryggen så det kändes som värkarna förra förlossningen men de betedde sig inte som värkar som stegrar i smärta för att nå en topp och sen gå ner igen och magen var inte alltid hård utan bara lite halvhård. Och så rörde sig bebis som sagt super mycket så tror mer på att den klämde mot tarmarna. Men en gång stod jag bara itne ut med smärtan liggandes utan ställde mig upp och då hade jag sammandragning och det kändes som att ryggen skulle gå av och sånt tryck mot tarmen att jag seriöst trodde jag skulle bajsa ner mig men kom inget när jag gick på toan och jag mådde illa och kallsvettades av smärtan. Sen kom det inget mer och jag la mig och sen var det bara lite småont när bebis rörde på sig och den konstanta molvärken i ryggen så kl 5 hade jag sovit 3,5 timme uppdelat på 3 tillfällen. Tur jag fick sovit lite till morgonen och att mamma kommer och sysselsätter sonen lite idag när han sovit middag för själv är jag död. Jag står snart inte ut längre om det ska hålla på så här och det är 8 dagar kvar till bf!!!! =/