MissT skrev 2011-07-13 13:23:44 följande:
Haha ja det får ni göra
Jobbigt att må så illa, är glad att jag sluppit men samtidigt gör det ju att man tvivlar på om allt är ok där inne. Har varit på fyra vul (pga av att jag åt pergo och att jag tidigare haft två MA) och allt har sett bra ut förutom första gången (då läkaren trodde jag drabbats av en ofostrig graviditet, vilket det tack och lov inte var) men oron finns kvar.....
Jag har två tjejer sedan tidigare och de är födda 1 och 3 oktober så de fick i alla fall varsin födelsedag tack och lov. För egen del spelar det ingen roll men jag vill gärna att barnen ska ha egna födelsedagar och slippa dela med varandra.
Ja det är ingen hit, men försöker tänka på dom som har det så mycket värre. Nu när du gått så här långt så är det nog inget att ora sig för ska du se :) Jag gjorde ett vul i v 10+6 för jag var så orolig och allt såg så bra ut så. Har rul 19 augusti så låååång väntan =/
Oj, ja skönt när barnen får egna födelsedagar :) Det är ju deras stora dag och inte så roligt att dela med syskon :p Ska ni ta reda på könet eller blir det en överaskning?