SysterAnna skrev 2012-01-14 14:59:25 följande:
www.garnstudio.com/lang/se/visoppskrift.php&d_id=23&lang=se
Denna har jag stickat, var väldigt enkel att få ihop. Rolig också!
För övrigt så spenderas dagarna med att vila mycket här hemma. Har varit sjukt trött senaste och sista tre dagarna har jag äntligen sovit bra både på nätterna och dagarna.
Annars så är jag ute och går lite kortare promenader igen. Sen bebisen fixerade sig har mina foglossningar blivit mycket bättre. Har bara lite värk i bäckenet men det strålar inte ner i benen längre så då är det underbart att gå ut och gå.
Sen stickas det en del och senaste veckan har symaskinen fått komma fram igen från sin gömma. Så roligt!!! Var idag och köpte lite nya tyger som skall bli mössor, vantar och kanske någon body eller två till bebisen. Sen blev jag i veckan färdig med en onepiece till en kompis och min syster vill också ha en så blir till att fixa det till henne. Tänkte även försöka få ihop en hoodie och ett par mysbyxor till bebisen.
Idag var vi och hämtade ut baby-to-be-boxen från apoteksgruppen. Jättefina saker i, den är ju gratis. Två nappar som lyser i mörket, produkter för huden, omega3-kapslar, tuggummin, sked och tre nummer av föräldrar och barn.
Grattis @leia . Vilket sjukhus var du på, östra eller mölndal? Är det mycket folk där?
Östra. Mycket folk på bb så ingen sängplats till sambon eftersom de prioriterar förstföderskor men hoppas på att Elias får godkänt av barnläkaren idag så vi får komma hem!