• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • roxylady
    elinson skrev 2011-07-20 00:10:46 följande:
    Ja precis så.. en klump. Ska bli gott å sova o se om det släpper.
    Hehe min barnmorska var ganska våldsam tyckte jag då.. så hon rörde sig massor. Vet inte om jag tycker det var obehagligt. Bara lite ovant.
    Ja gud ja!! Är supertrött nu :)

Ja min med! Hon drog runt den lite här var. Men de vet ju hur man ska göra ändå trots allt.
    Hehe ja det var lite ovant! Man har ju inte vågat trycka så hårt på sig själv tidigare.
  • LillaEko

Grattis till era lyckade ul.

Jag har fått sådan sabla halsbränna. Fy sjutton, spytt två kvällar på raken nu igen pga det :(

• Alltochinget

Åh va roligt paet! Vilken fin bebis :) då är vi på samma dag, 13+1 idag alltså? :D kul!

Hoppas myran vill stanna i magen till januari <3
  • shadowstorm

tror är man gör ul tidigt måste de gå lite djupare. minns mitt föra rul då tryckte hon och hade sig så han skulle lägga sig på plats. Märkte jag nu också när hon sökte hjärtat så tryckte hon lite hårdare än vad jag minns. Men sist var man ju i vecka 38 eller nåt sånt hehe.

• MiAmore
    Paet: Grattis till fin flicka/pojke Din livmoder svullnade säkert upp för att hon retat och tryckt på den så mkt. Jag längtar såååå till vi ska på vårt ul!
    ♥Milo 090107♥ Bebis i magen bf. 120109 ♥
  • fabler

Idag har jag ont i ryggen. Dags att beställa en gravidkudde som jag kan sova med tror jag. Hade tänkt vänta med de till efter UL men vet inte om jag klarar 3.5v till. Så nu kom min bäste vän fram som användes flitigt med sonen = vetekudden.

Vilken lite pojke/flicka paet,  så små kommer jag aldrig få se mina barn. Om vi inte gör kub test på nästa bebis vill säga, men tror inte de. De beror på hur länge vi väntar med att skaffa en trea.

elias är världens sötaste!!!
  • elinson

Är det nån här inne som börjat köpa mammakläder? Tycker att det börjar spänna över magen även om det fortsatt inte syns. Har ni några tips med bra bas kläder att köpa upp?

• MaHo89

Så kul att ni fått bilder!! :)
    Vi har ju varit 4 gånger redan men då allt varit så jobbigt så har vi aldrig fått någon bild :( Får vänta till rul. Men, vi har ju iaf fått se den lilla krabaten 4 gånger :))

• LillaEko

Jag har redan börjat använda mammabyxor ibland.
    I mina vanliga kläder kör jag med gummiband vid knappen.
    Hm har en del bra bas, även Nelly.com

• roxylady

Tack så jätte mkt hörni {#emotions_dlg.flower}

LillaEko: Tack :)

anonyym: Ja om man kan lita på detta UL:et att man blev framåtflyttad ett par dagar så ska jag vara där :)

shadowstorm: Jo jag misstänker också det. Men det gjorde inte ont i alla fall. Var bara lite svullet och omtumlad efteråt bara :) 

MiAmore: Tack så mlkt :) Ja jag tror också det :) När ska ni in?

ames: Tack så mkt :) Så kul att man kunde se så pass mkt som man kunde :) Okej! Men annars kan du boka tid hos privatklinik. Det var det jag gjorde. Känner mig mkt lugnare nu när jag vet att någon (så mkt som man kunde se nu) mår bra där inne :)

Svar på tråden Januaribebis 2012