• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Serendipitet

Vad trevligt en massa människor och en aktiv tråd :) Hur många är vi som ska ha bebis i Januari förresten?

• MissT

Välkommen Två!
    Jag är i v 15+1 idag så vi ligger nära Har två barn sedan tidigare som blir 6 och 9 år till hösten.
    Min magenhar vuxit rejält redan och jag har börjat känna av småsparkar/biffar innifrån. Längtar efter de rejäla sparkarna. Ska på RUL 15 aug.   

• Vesslan
    GoodEnough mom skrev 2011-07-20 19:32:25 följande:
    Vad trevligt en massa människor och en aktiv tråd :) Hur många är vi som ska ha bebis i Januari förresten?
    Om du klickar på TS första tillägskommentar så hittar du en BF lista för oss som är beräknade i Januari-12
    Skriv vgärna in dig där och uppdateraGlad

Vet inte hur många det är på den idag, har inte räknat men vi är en delGlad
  • Niins

Var tvungen att ta fram Angelsoundet ikväll!! Sååå mysigt att lyssna på hjärtat! Men så långt ner "bönan" ligger för att vara i 16+1!!

• Serendipitet
    Vesslan skrev 2011-07-20 19:42:17 följande:
    Om du klickar på TS första tillägskommentar så hittar du en BF lista för oss som är beräknade i Januari-12
    Skriv vgärna in dig där och uppdateraGlad

Vet inte hur många det är på den idag, har inte räknat men vi är en delGlad

Det var över 100 iallafall :) Men nu är jag med inskriven.
  • fabler

Två: oj var vi så många. Blir spännande och se vilka tappra själar som inte slutar skriva i den här träden sen.

elias är världens sötaste!!!
  • roxylady

Måste fråga en sak. I kanten av vårt UL foto så står det NUPP. Det stod alltså så på skärmen, undrar om man kunde kolla nacken osv med den då? För hon nämnde det att nackspalt, näsa och fingrarna så så bra ut. vi bokade inget NUPP. Men tänkte att hon kanske var lite extra snäll för att vi hade åkt så långt?

• Sapato

Jag är alltid på telefonen när jag FL:ar så orkar inte vara så aktiv men ser er

• bumbi 84

då har man kommit så långt som till vecka 14+2 och liten gör sig påmind där inne på kvällarna

Vågen står nu på -7 kilo! gör inte så mkt då jag har att ta ut av.

Legat sjuk sen i torsdags knappt tatt mig ur sängen 40 graders feber halsfluss och dubbelsidig öroninflammation.

Men med lite piller från doktorn så mår man nu lite bättre, och tur är väl det då den lilla fyller 1 år på söndag och vi ska ha kalas

Längtar så tills den 15 Aug då det är dax för Rul. Vilket blir första "mötet" med den lill*!!

Hoppas ni alla haft en bra dag och får det bra resten av tiden           

Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf Jan -12!
Svar på tråden Januaribebis 2012