• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Sunflower Sthlm

Nu är vi tillbaka från KUB-testet. Vi fick se en liten krabat i rätt storlek som gärna visade upp sig. :) Hjärtat slog och navelsträngen verkade ok. Fick en risk på 1:20000. Den lägsta risken man kunde få. Så skönt, nu kan jag slappna av lite mer och kanske kan börja inse att jag faktiskt är gravid. :)

• MiAmore
    Sunflower Sthlm skrev 2011-07-21 16:16:29 följande:
    Nu är vi tillbaka från KUB-testet. Vi fick se en liten krabat i rätt storlek som gärna visade upp sig. :) Hjärtat slog och navelsträngen verkade ok. Fick en risk på 1:20000. Den lägsta risken man kunde få. Så skönt, nu kan jag slappna av lite mer och kanske kan börja inse att jag faktiskt är gravid. :)
    Vad skönt
    ♥Milo 090107♥ Bebis i magen bf. 120109 ♥
  • Empa86

Oj, sorryFlört Det var det juGlad

Jag ser vad som händer de närmsta timmarna... känner att ingen lyssnar när man väl hör av sig och det är så frustreraende ..

• coockiejar

Empa86 - försök ta det lugnt. Det kan bara vara ett blodkärl som brustit utan att det har med bebisen att göra. Jag blödde en hel dag - rejält - och var säker på missfall men allt såg bra ut när jag var på ul. Hoppas allt lägger sig snart så du kan slappna av.

• Empa86
    coockiejar skrev 2011-07-21 16:22:15 följande:
    Empa86 - försök ta det lugnt. Det kan bara vara ett blodkärl som brustit utan att det har med bebisen att göra. Jag blödde en hel dag - rejält - och var säker på missfall men allt såg bra ut när jag var på ul. Hoppas allt lägger sig snart så du kan slappna av.
    Ja jag ska försöka. Det är så svårt att slappna av bara när det gick så dåligt förra gången när man trodde att allt var bra. Men hoppas att de närmsta 5 veckorna går fort så jag får komma på det där jäkla RULet;)
  • coockiejar
    Empa86 skrev 2011-07-21 16:25:25 följande:
    Ja jag ska försöka. Det är så svårt att slappna av bara när det gick så dåligt förra gången när man trodde att allt var bra. Men hoppas att de närmsta 5 veckorna går fort så jag får komma på det där jäkla RULet;)
    :) Har du svårt att få tid hos gyn så köp en dopler. Som tidigare diskussioner sagt så ska de inte användas för ofta men i såna lägen så kan det vara lugnande att få lyssna på hjärtat.
  • RaraS
    Sunflower Sthlm skrev 2011-07-21 16:16:29 följande:
    Jäklar så kul! Skönt att det gick bra! Njut nu!
    Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10. BF den 14/1-12?
  • Wicky81

Fick se en fullt livlig krabat idag som gjorde kullerbyttor för mamma och pappa och fäkta för fullt med små händer. Hjärtat slog fint. Storleken stämde bra samt att tiden stämde bra.
    Så nu ska jag andas ut och njuta av att va gravid :D
    {#emotions_dlg.flower}

• Västeråsmamman

hej igen, har inte varit ine här på nästan 2 v.
    Vi har varit borta på sem som fick ett tragiskt slut. Min älskade svärfar son skulle fyllt 80 år idag fick flytta till himlen i lördags. En stor sorg att han inte fick reda på underverket i magen innan och att han inte får träffa det överhuvudtaget.

Var på spec mvc idag och fick se en livlig krabat. Magen har bara exploderat senaste veckan så nu går det inte att dölja alls längre.Nu har vi berättat för de flesta.

va roligt för er som varit på kub,nupp och allt vad det nu heter...

den 1 augusti har vi tid för rul.

• bumbi 84

härligt att höra om alla ni som sett era små på vul och ul och nu längtar jag ännu mer till rul och få se våran lill*

Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf Jan -12!
Svar på tråden Januaribebis 2012