Januaribebis 2012
Mitt rul gick bra idag! Skönt!!
Tack 
Grattis till allas lyckade RUL!
Jag blev också flyttad på mitt till den 2/2, men hänger också kvar här. Känns så overkligt att bebisen på skärmen är vår och att den ligger där inne och växer. Har inte känt av den så jättemycket. Fått några sparkar men inte varje dag. Såg ju en spark med i måndags. Bm på rul sa att moderkakan låg i bakvägg långt upp har jag för mig.
Har nog inte riktigt fattat att vi kommer ha ett barn hos oss om några månader, det är så stort.
Jag tror inte att jag haft några sammandragningar än. Mest haft lite som mensvärk men det är för att det växt så hemskt mycket de senaste veckorna. Nu går det inte att dölja längre. Har ju inte velat att mina kunder på jobbet skulle veta innan jag varit på rul. Men nu gick det ju bra på rul så nu behöver jag inte försöka dölja längre.
Jag har gått upp 6kg sedan plus.
Känner också mig lite nere här.. Tror att det är dags för mig att börja med järntabletter nu. Hoppas att jag slipper alla biverkningar av dem. Är riktigt trött nu, har varit det en vecka. Orkar knappt göra något, förutom jobba då. Skulle börja v 20 enligt bm och är halvvägs imorgon.
Någon som äter Niferex eller har gjort? Hur mådde du av dem?
Hur ska ni göra med vinterjacka? Jag provade min igår och jag kan bli 5cm större (utåt) sen går den inte att knäppa. Några tips på snygga jackor eller annat?
Jag har samma sak med maten. I början av graviditeten åt jag hela tiden och var konstant hungrig. Nu får jag knappt i mig något utan att bli proppmätt. Men det måste väl vara för att det inte finns lika mycket plats i magen längre. Men på något sätt måste jag få i mig det jag behöver för jag går stadigt upp i vikt, +7kg nu (snart 8).
Går in i vecka 22 idag.
Har beställt kappan från ellos nu. Hoppas inte den blir för stor.. Brukar ha 36 i jackor eftersom jag är lång och de brukar vara korta i armarna (har annars 34 i tröjor). Vi får väl se när den dyker upp. Fick 50% rabatt på den i alla fall.