Inlägg från: shadowstorm |Visa alla inlägg
  • shadowstorm

Januaribebis 2012

pernillis skrev 2012-01-01 23:16:40 följande:
    Får jag fråga, vad är skillnaden på en sammandragning och en förvärk? Min mage blir stenhård ibland och det är ju en sammandragning men exakt hur känns en förvärk? Ibland drar det lite i ljumskarna under en sammandragning, är det en förvärk?
    En förvärk KÄNNS!! Och VÄRKAR känns ÄÄÄÄÄÄNUU mer ;) Fast förvärkar kan vara mycket luriga för de kan bli riktigt starka nu emot slutet. Fråga mig jag var nästan tvärsäker det var värkar idag men icke det var förvärkar ;P Fast förvärkar kan vara bra också för de kan påskynda och hjälpa bebisen komma ner längre :)
  • shadowstorm

Nu blir det snart sova lite men först ska mannen få stå till tjänstgöring hahahaha ;P Tyvärr är det inget jag njuter av men jag är less på vara gravid nu ;P

• shadowstorm

god morgon jag vakna nu och har sovit sedan 23 sköööönt men känner inte en känsla att nåt är på G =P DUMMA kropp!!!

Haha hur man klarar ha färdknäppar, jag står ut ;) hahaha....inte är det skönt för en hundradels sekund men jag är less på vara gravid ;P

• shadowstorm
    fabler skrev 2012-01-02 10:42:50 följande:
    Kroppen är bra lustig faktiskt. Jag börjar tro att de inte blir nån bebis idag i alla fall. Min mamma tippade på idag även om hon igår ändrade sig till den 4e, jag har 3 som tror att bebis kommer komma den 6e och själv har jag sagt den 2a eller 3e. Sambon trodde ju innan nyår så han är redan "ute".
    you never know :=) Vilket datum går du över ?
  • shadowstorm

Jag packa BB-väskan igår...men helt seriöst så är jag nog den mest obryda människan vad jag har med mig bara jag har med mig lite kläder åt oss och bebisen och de andra man behöver hahaha. Bor 3 min ifrån sjukhuset så jag skickar hem sambon om jag behöver nåt... :P

• shadowstorm

Stort Grattis Pricken till den lilla gossen =)

Nu vill jag också ha min bebis! =( Men senare 2 dagarna har det varit lugna gatan kanske får dansa lite mera ;) Just nu verkar min dans lugnat allt ;P

• shadowstorm

Ojoj vad sugen jag var på röda vindruvor ikväll så jag tvinga iväg sambon på affären :) Nu är jag nöjd första riktiga sug jag haft sen jag blev gravid...hehe :)

• shadowstorm

En udda fråga...hihi :)

Ni som vet könen (tror vi) vågar ni packa "rosa" & "blått"?

Jag har packat mest tjej men stoppa ner 1 par neutrala plagg också...men snacka om jag blir chockad om det skulle komma ut en gosse nu när jag är så inställd på flicka....undra hur man egentligen skulle ta det?

• shadowstorm
    doriah skrev 2012-01-03 20:59:49 följande:
    Jag har packat neutralt/"pojkigt"...fast jag får flickor Nu vet jag ju inte vad det här är för en liten men jag gissar på flicka, det brukar det ju vara!
    hehe ja men vem vet kanske är en gossen denna gång :)
Svar på tråden Januaribebis 2012