-
Jo båda har problem om jag säger så.....okej problemet att ta sig på sjukhuset är ju inte det största. Men om vi säger såhär...Om det skulle hända i helgen måste jag lämna min 2½ åring åt människor som är så fulla att de inte ens kan prata!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det känns så förjävligt emot min SON!fabler skrev 2012-01-05 15:30:01 följande:näää ursch vad trist. Misstänker att hon har problem eftersom hon sitter och dricker en torsdag eftermiddag, men de gör ju inte din besvikelse mindre när hon hade lovat det. Min son vet inte ens vem hans farfar är pga alkoholproblem. Dem har träffats några ggr då sambon sprungit ihop med sin pappa på stan men sambon har aldrig berättat för Elias vem de är. Han skulle aldrig kunna avge ett sådant löfte och har därför aldrig varit hemma hos oss. Ni har ingen annan som kan passa sonen när de är dags då? -
Om inget hänt under helgen ska jag ringa min BM på måndag morgon för jag måste få prata med nån om att få en tid för igångsättning jag kan inte utsätta min son för fasan att behöva vara oss folk som inte klarar av att ta hand om honom =( Och han kan ju inte vara med under förlossningen.
Fan allt känns så fruktansvärt jobbigt!!!!
Visst kan ju hända på en jättebra tid men ska jag då sitta och hoppas att min förlossning drar igång på dagtid och vardag? Och sedan om mitt vatten går måste jag upp direkt eftersom bebisen har inte fixerat sig.....URK :( -
Jag är helt ärligt jätte ledsen och oroad =(
Men även såna här skäll måste ju kunna vara en grund för igångsättning? För vad gör man om ens andra barn rent utsagt kan utsättas för "fara" -
Jag har ingen annan som kan ha han, klart jag har vänner men sonen är ändå så liten och de flesta av mina vänner har barn själva. Och flera är till och med ensamstående mammor. Och hon som säger att hon kan köra upp oss fick nyligen barn själv hennes andra så det finns ingen som kan ha han utom dem =(((
Ja jag måste prata med nån för jag vill ju min son ska ha det bra....=(( Men undrar om jag ska ringa och prata med nån på FL för det är väl ändå inte en BM beslut det är väl en läkares?
Min mor är ju ledig hela nästa vecka så då kan hon komma ner och vara med min son, vilket jag skulle älska för hon är nog den enda människan jag litar på som vill mitt barn bäst!.... -
stort grattis till er som fått era små nu är det precis som ni säger plopp plopp. men kan det inte ploppa här medd :)
-
hehe ja sant det, men min älskade mor kommer ner om det händer när som. visst det är en liten resa men då har jag en vän som kan ha sonen de timmarna medans hon kör ner hit. =) sen får jag kämpa mig hemma så länge jag klarar. Men klart allt blev upp och ner nu :( och jag känner mig riktigt sur o besviken så jag funderar på att de får inte träffa henne iaf på några dagar efteråt så de får känna att jag blev besviken...fabler skrev 2012-01-05 23:09:42 följande:Shadowstorm vi bestämde ju att de skulle ploppa för dig när din mamma är hos dig! Men har kan de gärna få ploppa och det hade varit så coolt om jag fick uppleva att vattnet gick här hemma. -
Här har varit en lugn natt...om man nu inte räknar med att sonen tyckte det var morgon klockan 4.00 vilket vi inte var heeelt lyckliga över!!!
-
Hehehe ja du frågan är ju...Vi somna väl om igen där vid 5 tiden sen gick han upp igen vid 6 men då var det pappan som fick gå upp hahaha ;P Jag sov vidare. Han gick och la sig på soffan och då brukar gossen vara nöjd och leka snällt inne på sitt rum :)fabler skrev 2012-01-06 12:04:51 följande:Shadowstorm undra vad som hände kl 4 inatt egentligen eftersom både din och min son vaknade då. Jag fick i och för sig min att somna om efter 30min men ändå. -
Jag läser att ni är rätt för att gå sönder. Jag kan berätta att det händer mig när jag födde sonen. Och jag vill inte påstå det kändes överdrivet mycket (för att lugna dem som är rädd det ska göra ont), jag kände att jag gick sönder och jag gick sönder väldigt mycket. Det som var det jobbiga var att bli sydd efteråt det var en mardröm som jag minns nästan som starkast under hela min förlossning. Och det gjorde ONT kanske 1 vecka efteråt, men det läckte ihop bra och jag har inte fått några men för att jag gick sönder som jag gjorde.
-
Undra om det blir en Stenbock eller en Vattuman som lillan kommer bli =) Spännande