Inlägg från: shadowstorm |Visa alla inlägg
  • shadowstorm

Januaribebis 2012

Eller denna? Men denna är ju "flickig" dock är det ju en flicka men ja jag tänkte mest på det härliga färgerna som den första hade.

• shadowstorm
    fabler skrev 2011-12-31 19:32:48 följande:
    ja då gillade jag den första mer.
    jo jag med :) byt ;) är ju inget hemmanköp ;)
  • shadowstorm
    fabler skrev 2011-12-31 21:07:32 följande:
    Nån som kommer föda 00.01?
    Inte då jag :) Ligger hemma i sängen och känner lugnet :)
  • shadowstorm
    Haanky skrev 2011-12-31 21:47:48 följande:
    alla krämpor tar över tålamodet att vänta... när man inte får sova nått eller har så ont att man gråter varje kväll... då hoppas man lite lite att bebis vill titta ut nån vecka innan om den är redo för det!:)
    Precis :) Dock försökte jag med ALLT när jag vänta sonen men han vägra komma ut så han blev vräkt :)
  • shadowstorm
    Haanky skrev 2011-12-31 21:57:35 följande:
    min dotter kom 3 veckor tidigt självmant.. :) dock vägde hon över 3000g så hon va endå redo för det :)
    Vissa har tur ;) Jag kände på mig att jag skulle gå över med sonen, men denna känns som den kommer vilken dag som helst...känns som hon redan ligger i puppan typ :P Fast jag kan ju ha fel känsla kan bli nästan slutet på januari också :P

Nån som har problem med göra nummer 2 nu? Mitt bäcken gör så ont när jag försöker trycka så jag vill bara skrika av smärta :( Sen efter jag är klar så känns det som nåt inne är kvar ungefär som bebisen åkte ner ännu mer. går oftast till sig på några min men så känns det iaf :P
  • shadowstorm
    Haanky skrev 2011-12-31 22:14:12 följande:
    heheh bara för att dottern kom tidigt kommer ja säkerligen få gå över :P:P

jag har haft svårt me nummer 2 länge pga de j*la hemmorojderna hehe å sen har ja det senaste fått kramp i ljumskarna även då...   
    ja de är ju sååå roliga :( Jag har även ett par stycken...men senaste dagarna har magen varit i uppror så jag skiter hela tiden (ursäkta info). Men jag gissar det är för det trycker på så mycket nu....Nåt säger mig att det händer snart :) Men fel kan man ju ha

Ja kramp fast men det känns som benet ska knäckas i tur om jag trycker på mer
  • shadowstorm
    fabler skrev 2011-12-31 22:18:31 följande:
    Mest min magkänsla som sagt att jag kommer få före bf och de har jag ju den 5e så de är ju inte så långt kvar. Bestämmer sig bebis för att stanna är de dock inte hela världen. Tycker mer de är en rolig grej detta med ananas och hallonbladste. Men längtar oxå tills jag slipper gå på toa varje timme på natten.
    Får du springa och kissa hela nätterna?

Det har jag inte behövt nåt än. På nätterna går jag inte upp. Men på dagarna får jag springa och kissa hela tiden...men hellre det
  • shadowstorm
    minjalin skrev 2012-01-01 00:22:58 följande:
    Jag har värkar. 3 st på 10 minuter men gör inte speciellt ont. Började 22.30. Tog Alvedon 23.10 och den här inte hjälpt. Började så här förra gången men frågan är om det är på riktigt nu. Mina föräldrar lär ju inte kunna köra hit och ta sonen nu och man vill ju inte larma i onödan heller. Dålig tajming!
    du klara iaf tolvslaget :)
Svar på tråden Januaribebis 2012