Inlägg från: shadowstorm |Visa alla inlägg
  • shadowstorm

Januaribebis 2012

Haanky skrev 2012-01-01 15:26:03 följande:
    hahah lycka till :D:D vilken vacker syn igentligen en höggravid som dansar sexig shakira dans med en dammsugare i handen 
    Japp en syn som man nog sällan ser ;) HAHA....tur jag är ensam hemma ;)
  • shadowstorm
    Empa86 skrev 2012-01-01 17:27:07 följande:
    Klockrent!Glad
    Haha även vi höggravida behöver ett gott skratt ;)
  • shadowstorm
    bumbi 84 skrev 2012-01-01 17:28:08 följande:
    hahhahah nu är du värd att liten kommer
    Att jag är ;) haha...nu ska jag dammsuga och fortsätta lyssna på shakira :) Ni ser ju om det hjälpte och då har jag ju gjort er en instruktions video Flört
  • shadowstorm
    Haanky skrev 2012-01-01 18:24:59 följande:
    hahahahahhah f*n va kul :D:D: ska filma mig ma hahah men du glömde dammsugan :D:D:D:D:D:D:D:D
    Hahaha jaa gör det ;) Ja jag vet den passa inte in ;) hahaha nästa gång ;)
  • shadowstorm

Jag har en hemsk mensvärk och småvärkar....ska åka in på undersökning om ett tag för kolla så det inte var vattnet som börja gå när jag var sådär blött och kladdig nrä jag vakna ;P

• shadowstorm

Kör upp på förlossningen  nu för kolla så jag inte läcker vatten eftersom bebisen är ju inte fixerad. Känns lugnade och bli undersökt så man slipper fundera så mycket att allt står rätt till :)

• shadowstorm
    fabler skrev 2012-01-01 20:24:37 följande:
    hoppas på att få en uppdatering av dig ikväll om du blir kvar för att föda barn eller ej.
    Japp :) jag tror jag blir hemskickad, jag räknar ju med det. jag åker ju själv. Tur det är nära med mina småvärkar kan det ju ändå bli små jobbigt köra bil men det går nog bra :)

Skönt också veta om det händer nåt eller om bebisen bara skojar med mig ;P
  • shadowstorm

Falskt alarm.... =(((( fast slemmis har ju gått iaf så nåt för jag ju glädja mig över. Och lilla bebisen har inte fixerat sig heller och låg rätt högt skiitunge ;P

Så det är förvärkar och hemskheter denna gång  också :(((

Svar på tråden Januaribebis 2012