-
Hoppas du har en bra BM =) Jag sa till min BM innan jag lämna rummet sist att kommer jag tillbaka igen den 13.de ska jag ha en hinnsvepning HAHA :) Och de lova hon mig ;P Men vi bestämde vi inte skulle ses mer innan efterkontrollen men jag gissar på att jag får gå på MINST ett besök tillfair skrev 2012-01-04 13:50:29 följande:Nä men det var ju det jag menade, att hon måste ha missförstått mig! :P jag frågade om det fanns möjlighet längre fram eftersom jag haft såna bekymmer med huvudvärk, foglossnig och sömnbesvär. men nu på måndag är jag i v.39+3 så då kanske, är ju redan öppen 2cm också. -
Stackare :) Ja killarna är på helspänn nu....Jag vågar knappt ens ringa sambon och höra typ vad vi ska äta till middag utan han stressar upp sig och tror det är på G ;PJämthund skrev 2012-01-04 13:57:01 följande:Måste oxå gnälla över min pissnatt. Varit vaken inte mindre än 8 gånger och Kissat. Helt sjukt ju. Dock så har den förbaskade blåsten gjort sitt till och lite det som gjort att jag vaknat lätt. Haha, sambon gick upp inatt och kollade ut genom fönstret och så pratade vi lite. Skulle självklart passa på att gå upp och kissa och han passade på att hjälpa mig genom att dra mig upp ur sängen. Knäckte till som tusan i blygdbenet och han stannade upp, Tittade på mig, svalde och frågade med en förskräckt blick och darrande röst "var det vattnet som gick?" jag låg dubbelvikt av skratt och fick fram att nej, det var det nog tyvärr inte. Haha, vilken puls han fick. Vaknade med ont i kroppen idag. Mest var det nog för att jag halkade igår men nog har jag mensvärk allt. Men haft det i ett par dagar nu så ger inget hopp till den. Har för övrigt en bra dag. Väntar på mina småsyrror som kommer hit. Skall nog allt sätta dem i arbete:)
Sen är det ju inte tänkt vi ska leka akrobater när vi är höggravida ;)
Jag beställde en baddräkt idag, ska börja simma så man kommer iform snabbt nu efter lillan är ute, och återfå styrka tillbaka i ryggen :( -
missable skrev 2012-01-04 14:52:49 följande:Måste få gnälla om denna förbaskade färdknäpp, nog för att jag garvade en del men ALLA känningar är som bortblåsta efter färdknäppen... SUCK!
som sagt motsatt efffekt ;) -
Jag har lovat sambon sex om han stooorstädar ;) Han är i full gång hahahamissable skrev 2012-01-04 15:54:18 följande:ja jävla skit!! inge mer sex här inte! HAHA -
Haha om jag säger såhär det börjar bli fint här hemma :D Han verkligen stooorstädar, satte nyss på 3.de tvättmaskinen och var in i sovrummet med dammsugare ;) Sedan kom han in med mat till mig också och sa att jag såg trött ut så jag borde ta en liten vila ;) HAHAHA Undra om det är nån som är less på torkan ;)
Tack, en god vän till mig som är fotograft tog en massa kort igår på magen min och några porträtt =) -
cr lycka till :d jag blir så avis! :)
-
Jag ber dem ta HB varje gång för jag vill veta eftersom jag ligger alldeles för lågt och vill ha lite koll :)
-
Nä dags sova =) Hoppas det händer massssooor här i natt nu :) Jag vill ha min bebis NUUUU!!! Men gissar det blr ännu en lugn natt.
-
Urk och ajj så oskönt och låsningar i hela kroppen fick jag efter vår färdknäpp nu på morgonen men inte ens en enda känning där jag vill ha dem ;P
Nä blir nog torka nu resten av tiden ;P -
Nu måste jag få göra mig av med mitt hat....
Jag är så arg att jag vet inte ens hur jag ska kunna hålla mig lugn längre, jag brinner av ilska!!!
Min svärmor LOVA mig hålla sig nykter från nyår så hon kunde hämta sonen och köra upp oss på förlossningen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MEN NU SÅ SITTER HON OCH SUPER DEN JÄÄÄVLA KOSSAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OCH SÄGER ATT HON ALDRIG SAGT DET!!!!!!!
HON TRÄFFAR INTE UNGEN NÄR HON ÄR UTE PÅ FLERA DAGAR SOM STRAFF!!!!!!