• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • lillbumbin

Här är våran lilla bebis,allt var som det skulle och fick bfdatumet 28/12..En liten busig kille är det vad vi väntar! och jag som bara  trodde jag skulle kunna få flickor!=) men där ser man,handlat lite kläder idag väldigt fina killkläder!=) och en snutte!=)
    Ensamstående mamma,med två barn,men har äntligen hittat den rätta mannen i mitt liv <3
  • bumbi 84
    lillbumbin skrev 2011-07-28 20:59:24 följande:

Här är våran lilla bebis,allt var som det skulle och fick bfdatumet 28/12..En liten busig kille är det vad vi väntar! och jag som bara  trodde jag skulle kunna få flickor!=) men där ser man,handlat lite kläder idag väldigt fina killkläder!=) och en snutte!=)
    Grattis till den lilla killen!
    Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf Jan -12!
  • fabler

åå vad mysigt med en liten kille!!
    elias är världens sötaste!!!
  • jessielarsson

Gud vad sugen jag blev på att ta reda på vad jag väntar. Ska inte göra det, men vad roligt det hade varit att få reda på det.
    Idag när jag började fundera ut vad vi skulle ha för möbler i nya barnrummet, och då tänkte jag att jag ville ha en vit byrå, för det passar så bra till det lite rosa som kommer att vara där inne. Rosa!!!?? Tänkte jag sen. Jaha ja men det kanske det är, en liten tjej. Det hade ju varit mysigt förstås. Lite rosa kläder och fina kalasbyxor.
    Men när jag tänker lillasyster så blir det fel, då känns det bättre med lillebror. Den som lever får se, längtar iaf till förlossnignen.

• shadowstorm

Men va kul, grattis :) Måste känns liite extra att få en gosse när du har två flickor :) kul köpa kläder man inte har.
    Och vilken kanon bild du fick av honom
  • fabler
    jessielarsson skrev 2011-07-28 21:27:23 följande:
    Gud vad sugen jag blev på att ta reda på vad jag väntar. Ska inte göra det, men vad roligt det hade varit att få reda på det.
    Idag när jag började fundera ut vad vi skulle ha för möbler i nya barnrummet, och då tänkte jag att jag ville ha en vit byrå, för det passar så bra till det lite rosa som kommer att vara där inne. Rosa!!!?? Tänkte jag sen. Jaha ja men det kanske det är, en liten tjej. Det hade ju varit mysigt förstås. Lite rosa kläder och fina kalasbyxor.
    Men när jag tänker lillasyster så blir det fel, då känns det bättre med lillebror. Den som lever får se, längtar iaf till förlossnignen.
    nu gjorde du mig lite sugen på en liten flicka. Jag har alltid tänkt att jag bara kommer få söner men ju närmare UL jag kommer desto mer hoppas jag på att få se en liten tjej även om jag har svårt att tro att de kommer va så.
    elias är världens sötaste!!!
  • Frökenolson

härlig bild och stort grattis till er lilla kille!
    Hoppas jag med kan lägga upp en fin bild imorgon..
  • missable
    harmonihalsa skrev 2011-07-28 15:59:58 följande:
    Har ett ultraljud i morgon för koll av bebis så den fortfarande lever trotts blödningarna som jag fortfarande har. Kolla moderkakan samt var smärtan jag har i magen kommer i från. Har ont på höger sida långt ner och ökar när jag sitter, står eller går samt ligger på vänster sida. Då strålar smärtan ner i höger ben. Kanske en chokladcysta eller något som bebisen trycker på då? Någon som har något förslag?

Har RUL den 31 aug.  
    Hoppas ul går bra!
    men det där på höger sida har jag med, ska till bm imorn och lyssna på hjärtat skall kolla med henne då om det kan vara en nerv som är i kläm eller något sådant! 

lillbumbin: vad kul att ni fick sån bra bild på er kille!! GRATTIS! Har du fått många som reagerat negativt för att ni tatt reda på vad det är? nästan alla i vår krets är jätte negativa på att vi ska fråga på rul i augusti =( 
  • lillbumbin

Ingen har brytt sig..dom som e neg borde sluta yttra sig. Och skita i andra.. Jag e väldigt less på att höra folk som e negativa emot andra... Hälsa dom från mig att dom ska i stället vara glad och positiva för eran skull;) lycka till på erat RUL;)

Svar på tråden Januaribebis 2012