• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • MissT
    Roewell skrev 2011-05-10 20:34:22 följande:
    Hej på er alla igen. Här inne händer det mycket som vanligt :) Imorgon ska vi till bm för första mötet, spännande. Har nu gått en vecka sedan ja plusade och firar även en vecka som rökfri Skrattande Känns fantastiskt bra !
    Jag ska också till BM i morgon för hälsosamtal
  • bumbi 84

En liten kort press av mig med då

Är 26 år och har tre töser som är 4år, 2år och 9mån.

Nova ♥070227♥ Luna ♥090107♥ Mila ♥100724♥
  • chicopico

Jag fyller 29år nu på lördag och har två flickor en på 4år och en på 5år!

Har fortfarande inte något illamående vilket jag haft med dem andra två, däremot har jag väldigt ömma bröst och de har jag inte haft dem andra gångerna....

• Gladamamsen

Här e det aktivt :)
    född -84
    väntar andra barnet.första e född juni 2010.Jag e ganska kort och vägde 63kg före första graviditeten..gick upp mycket islutet för jag var så svullen.sammanlagt 20kg på plus sista veckan innan bebben föddes på bf datum!Denhär gången ska jag försöka vara mera aktsam å mera igång så jag inte rullar fram ;)Det e kanske en av många oros jag har..med vikten....jaa..å allt som kan hända..nu e det ju så kritiskt..men jag ber att allt e bra :)

• LillaEko

Akut sug på äppelpaj ikväll.
    Så blev till att slänga ihop det, men smaskade lite av smulpaj-degen så när pajen var klar var jag inte alls lika sugen på det längre :p
    Funderar på er som har sug på salt, det kan inte bero på den explosiva värmen idag? Man förlorar ju en del salt när man svettas och nu är man ju inte van vid värmen heller.

• nya mamman

Fyller 29 om lite mindre än 1 månad. Har en pojke på snart 7 och en flicka på snart 5. Blir första barnet för min karl och han är något överbeskyddande mot mig =) Fast på ett väldigt gulligt sätt Hjärta
    Skall på hälsosamtal på fredag!
    Mår relativt bra, bara fruktansvärt trött. Sku kunna sova sova sova!!! Ömma och större bröst... illamående till och från, mest på kvällstid och väldigt diffust bara.

• Shirin85
    LillaEko skrev 2011-05-10 18:35:09 följande:
    Jag är också sjukt trött.
    Somnade innan 20.30 igår och sov 10,5 tim i natt, sen lyckades jag somna 30-40 min på jobbet i en sackosäck när eleverna hade avslappning och nu r jag grymt sugen på att krypa i säng......riktigt jobbigt. Men känns som det är aningens för tidigt att somna 18.30 =S

Kul att det bara blir fler och fler här. Grattis alla nya. 
    Lite tidigt kanske hehe, men jag är också ganska slut på kvällen.
    Sen har jag tre andra barn så det tär ju på krafterna också, det är skillnad på när jag var gravid första gången och bara hade mig själv ungefär, nu har jag tre andra som ska gå före.
    Haha somnade du på jobbet i en sackosäckDrömmer

♥Leila -05, Minah -08, Jamil -10♥
  • curiosa

Trött är jag verkligen, illamående om jag inte äter regelbundet och yr blir jag det med. Men allt är helt hanterbart tycker jag.
    Bara två veckor kan gå fort så jag får svar om allt står rätt till där inne. Tycker att det är så drygt att vänta.

• Carolaj83

också fått massa flytningar och springer konstant på toa för att verkligen kolla att det inte är blod, får sluta noja

är 28 år, en son på 4,5 år och en dotter på 2,5 år

• vinterbarn2012

Jag är 23 och väntar första barnet med stor spänning! Har längtat i flera flera år :)

Svar på tråden Januaribebis 2012