• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Maximumtaste

Kiyona: jag hoppas verkligen det inte va mf för dig.. Tycker du ska åka in till akuten.. Håller tummarna!

Jag har sån växtvärk nu.. Blir orolig.. Hade som en beige flytning idag men nu är det som vanligt igen.. Jag hoppas inte det är nått tråkigt på g..

• ellabella04

Kiyona: Nä vad jobbigt men blödningar kan ju ske i början av grav så.....man vet ju aldrig.

• MiAmore
    Kiyona: Förstår att du måste känna dig rädd o nervös över blödningen. Håller tummar o tår för att det inte är mf.
    ♥Milo 090107♥
  • RaraS
    Maximumtaste skrev 2011-05-11 16:15:25 följande:
    Jag har sån växtvärk nu.. Blir orolig.. Hade som en beige flytning idag men nu är det som vanligt igen.. Jag hoppas inte det är nått tråkigt på g..
    Förstår dig så väl också! Men det betyder ju faktiskt ingenting, det kan vara helt normalt! ...men förstår att det är klen tröst när man bara kan vänta och se. Det är bräckliga veckor vi är inne i nu...
    Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10. BF den 14/1-12?
  • Maximumtaste

RaraS: ja i dem här veckorna vet man aldrig vad som händer.. Det känns bättre nu iaf.. Har vilat sen jag kom hem från jobbet.. Jag vet att jag har rätt känsliga slemhinnor.. Så lite rosa på pappret oroar mig inte så mycket.. Värre om det skulle komma rent blod.. Imorgon ska jag in och göra ett till hcg så får se om det stigit normalt.. Tog prov varannan dag förra veckan och då var det normalt.. Har vi tur kanske vi får se bönan på vul också..

• SmoochiePoo

Nu har jag varit på GynAkuten och hon hittade ingenting i livmodern, varken utanför eller inne och sa att det fortfarande är väldigt tidigt i graviditeten men att hon åtminstone borde sett en "blåsa" med fostervatten. Så hon var väldigt osäker på vad som hänt, fick ta ett hcg test och ska ta ett till på lördag för att se om det ökar eller sjunker för att fast ställa ett mf.

Vet inte hur jag ska känna riktigt, allt är så overkligt. Hur som helst så kan man ju inte göra något åt vad som än hänt, jag är bara glad över att det inte verkar vara ett X. Så på lördag eftermiddag får jag svar på vad som hänt, jag har dock inte lika ont i tuttarna längre och känns som alla symptom försvunnit...så det är mest största sannolikhet ett tidigt missfall...

Tack för alla tankar och positiva kommentarer! Tur att man har er! Hjärta

• MiAmore

Tror jag frågat det innan, men tror inte jag fick något svar. Isf har jag glömt det Skäms Men vad menar ni med "X"?

♥Milo 090107♥
  • AnnaLovis

Hallå tjejer... Håller hårt i den här tråden sålänge. Får se hur länge jag blir kvar! *hoppas ända fram*
     Idag var jag och gjorde ett tidigt VUL akut, fick smärtor på vänster sida och bruna flytningar för 2 dagar sen. Rynkar på näsanNu har det avtagit till vanlig molvärk igen. Men barnmorskan sa att fostret såg  litet  och lite "platt"ut för att vara beräknat 6+3 (gissning). Inget hjärtljud talades det om heller men det är ju fortf. tidigt för det att se. Han gav mig ungefär 50/50 prognos just nu.

Så...nu ska jag avvakta i 7 dagar för ett nytt VUL, för att se om jag får en blödning (MF) eller om det lilla pyret vill stanna kvar inne hos mig  . Känns riktigt skit just nu att inte veta  vad som händer.

Svar på tråden Januaribebis 2012