• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • LillaEko
    Missoctober88 skrev 2011-05-11 12:48:44 följande:
    Hur gör man för att få komma och göra vul?
    Jag ringde bara vår kk mottagning, men har ett MA och ett MF i bagaget.
    Fick tid direkt, men tyvärr va de väldigt fullbokade så måste försöka hålla oss till 31/5, är då i v 9-10 (8+6).
    Men har hört att det är väldigt olika mellan olika landsting.
    Sen kommer det troligtvis även bli ul i v 12-13 för kub-test.
    Alla som vill får nämligen göra det här i vårt landsting 
  • SmoochiePoo

Är så ledsen, verkar som jag har fått ett mf...blödde efter träningen nu ganska rikligt, kanske 2 äggkoppar det har dock slutat nu. Men hade ju även massor med molvärk i går eftermiddag....så jag får lämna er här Rynkar på näsan

Lycka till alla andra <3

• annanoa
    SmoochiePoo skrev 2011-05-11 14:53:08 följande:
    Är så ledsen, verkar som jag har fått ett mf...blödde efter träningen nu ganska rikligt, kanske 2 äggkoppar det har dock slutat nu. Men hade ju även massor med molvärk i går eftermiddag....så jag får lämna er här Rynkar på näsan

Lycka till alla andra <3
    Huu, är så ledsen för er skull... å håller tummarna för att er lilla böna lever trots det..
  • annanoa

nu har jag precis bokat ett tidigt UL, ska bli skönt att få lite klarhet om det som finns därinne..
    26 maj är det dags, kommer vara i v8 (7+6) får dock bekosta det själv men det hoppas jag att det är värt :)

• RaraS

Lycka till alla andra <3
    Men oj då tråkigt! Men du borde ringa och kolla upp det? Se till att få en undersökning och se så det säkert är så. Du har ju dessutom haft ett X så du borde ju kolla så det inte är något nytt X. Be åtminstonde att få göra hcg-test så värdena verkligen sjunkar... Lider så med dig! Men man får en påminnelse om hur bräckligt allt är. Är glad varje gång jag går på toa och det inte är något blod i trosorna....

Många kramar!
    Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10. BF den 14/1-12?
  • MissT

Lycka till alla andra <3
    Åh vad tråkigt Måste ju dock inte vara mf, hoppas på och håller tummarna för det. Min svägerska blödde rikligt flera gånger under graviditeten och det gick ändå vägen för henne, hon fick en son i januari. Hoppas att du får komma in och kolla upp det så att du får ett ordentligt svar på om det är mf eller något annat.
  • curiosa

Lycka till alla andra <3
    Jag blödde så det rann längs benen när jag väntade båda mina stora barn. De hittade aldrig varför och båda är helt friska.
    Så än finns det hopp, ring och be att få komma in.
  • shadowstorm

Tror jag  vill åka på tittut kliniken denna gång :) Nån som varit på nåt sånt?? Värt? :)

Lycka till alla andra <3
    Hoppas hoppas ärtan vill stanna kvar, blöda kan man som sagt göra ändå.
  • bumbi 84

Lycka till alla andra <3
    Håller tummarna för att det inte är så!
    Nova ♥070227♥ Luna ♥090107♥ Mila ♥100724♥
Svar på tråden Januaribebis 2012