• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • curiosa

Pratat med både bm här och på gynmottagningen på sjukhuset ang mina cellförändringar och jag skall in till dom senast i v 15 för ett nytt prov men det verkade ju inte vara akut alls.
    Sen fick jag även tid för inskrivning den 13 juni (vill inte ha tidigare för jag är på praktik då) så nu är det många datum att hålla koll på.

24/5: Vul igen, hoppas att det ser bra ut
    13/6: Inskrivning BM
    Mitten av juli nytt cellprov.

• Majskorn

Åh jag ska på tidigt ul 19e maj hoppas att hjärtat har börjat slå annars kommer man ju nojja över det...enligt sm är jag bara i v5+6 då men enligt veckoindikatorn på cb digital är jag i v 6 nu så borde vara i v7 isf...chansen finns ju men den e liten :(

• curiosa

fast man kanske inte skall ropa hej ännu.
    Har nu en himla massa mensvärk och bruna flytningar. Känns som när mensen skall komma och nu nojjar man ju massor för om det är ett mf på G eller om det beror på gynundersökning/vul som gjordes igår.

• Maajsi

Hm, jag har en fråga. Räcker ett vikariat under en tillräckligt lång tid för att få förhöjd fp? Har ingen aning

• Missoctober88
    Hur gör man för att få komma och göra vul?

• MaHo89

Hoppas ingen jag känner ser att jag skrivit här =P
    Jag fick plus i lördags! Är jätteglad men samtidigt rädd som fan!
    Vi fick missfall februari 2010 och sen har vi försökt bli gravida igen och det har äntligen hänt!
    Förra gången fick jag MA, fick reda på det dagen efter vecka 12 och vi berättat för alla =/

Ja ja, vi är superglada iaf! =) Har ej ringt barnmorska, har ni gjort det?
    Hoppas på att få göra ett VUL och se om hjärtat börjat slå kanske i vecka 9.
    Just nu är jag i vecka 6 och har BF 9/1

• bumbi 84
    Missoctober88 skrev 2011-05-11 12:48:44 följande:
    ett privat kan alla ringa och boka men det kostar!

Annars brukar man inte få komma in om det inte hänt nått .
    Nova ♥070227♥ Luna ♥090107♥ Mila ♥100724♥
  • MaHo89
    jag tänkte förklara min situation och bara be om det, går inte det får man väl bli lite arg =P
  • curiosa
    Lättast är att boka ett på en privat klinik och betala för det annars får du ringa din gynmottagning och be om ett där. Oftast så behöver man ju en anledning till varför man skall göra ett vul (om man vill göra det på sjukhuset) men inom det privata kan man göra det hur många gånger som helst utan anledning men det kostar ju däremot.
  • MissT

Har varit iväg på hälsosamtal. Fick samma BM som jag hade förra gången (grav som slutade med MA) och jag trivs väldigt bra med henne. Hon hade sparat mina papper sedan sist för hon var så säker på att få träffa mig igen

Har fått tid för vul den 20/5 och tid för inskrivning samt samtal kring kub-test den 27/5.
    Så spännande och det känns så skönt att jag får ett vul utan att behöva kämpa för det. Vill ju både kolla upp om/att nåpot lever där inne (eftersom jag haft MA tidigare) samt om det är en eller flera (eftersom jag åt pergo).

ha en bra dag allihop!

Svar på tråden Januaribebis 2012