Inlägg från: shadowstorm |Visa alla inlägg
  • shadowstorm

Januaribebis 2012

missable skrev 2012-01-09 21:06:53 följande:
    Strax över 4 kg! Men hon ligger jätte långt ner, hon petade på huvudet... Huvudet är normalstort för veckan, hon är störst om magen. De ville ju inte göra en hinnsvepning på mig för jag var helt omogen där nere så hon sade det gör mer ont än nytta!

Hoppas verkligen din bm tar dig på allvar och sveper dig imorn då! När ska du dit? För visst hade du bf härom dagen??
    det är ju tur det :) okej ja då är ju inte svepning en ide.

jag har den 18 jan...men fruktansvärda förvärkar o igår gjorde de såå ont att jag bara spydde o spydde såå vill bli svept
  • shadowstorm
    Junies mamma skrev 2012-01-09 22:27:08 följande:
    Så nervös inför igångsättningen i morgon kommer inte kunna sova i natt, är så rädd att kroppen inte svarar som den ska så det blir kejsarsnitt :(
    lycka till :)

ni som blivit svepta idag händer nåt?
  • shadowstorm
    Jenna Dark skrev 2012-01-09 23:41:47 följande:
    Blev inte direkt svept idag, men var på kontroll idag och blev ordentligt behandlad av två läkare som drog och klämde jättelänge mellan benen på mig i strålkastarbelysning, trodde att jag skulle svimma efteråt och hade svårt att gå under flera timmar.
    Fick nån liten flytning bara men känner att det tyvärr inte är nåt på g idag heller....
    Bf+13 snart... Och tydligen inte på övertid alls enligt läkarna...
    tycker de du ska gå ännu mer?
  • shadowstorm
    Junies mamma skrev 2012-01-09 23:53:48 följande:
    Nja inte hänt nästan nånting med tappen, men läkarna va å greja som bara den så haft blödningar å lite förvärkar idag i alla fall får la se hur det svarar i morgon då, Uh känner mig kallsvettig nu men de e nog bara nerver hoppas jag
    hur var tappen när du gjorde svepningen?
  • shadowstorm
    Spears skrev 2012-01-10 01:15:32 följande:
    Ja varför är de värst på natten???
    kroppen slappnar av skulle jag tro

3 veckot minst o de ökar i styrka för varje dag
  • shadowstorm

grattis nya mamman

och även om man har förvärkar lovar jag att jag hellre fick sova då skulle man orka slutet som jag inte gör nu

• shadowstorm

Åååh vad jag håller tummarna min BM vill göra en hinnsvepning på mig dag!! Snääälla så man känner att nåt är gjort iaf för underlätta för mig....Sover ju inget längre. Och var nyss med svärmor och försökte handla trodde min muppa skulle gå sönder och staaarka förvärkar jag står inte ut längre :(( Får jag en svepning kan jag iaf leva på hoppet ;P

• shadowstorm

Nu har jag pratat med FK igen och det verkar som de ska vara sådär... Men jag ropar inte hej innan jag ser pengarna ;P Men håller tummarna EXTREMT hårt för handlar om över 4000 kr mer i månaden

Svar på tråden Januaribebis 2012