-
ja precis ;) Men jag ropar som sagt inte hej innan jag ser pengarna på mitt konto :)roxylady skrev 2012-01-10 13:49:20 följande:Vad skönt! Det är ju superbra att det är så! Jag menar lite ska man väl få för att man pluggar?
-
Jag gjorde ett försök att känna på tappen igår, och den var som en svamp...mjuk som bara den men helt omöjligt att känna mer än så....men det är väl bra?
-
Oooj ditt tryck var verkligen inte bra! Nog tycker jag hon skulle skickat dig direkt för igångsättning. Vill inte skrämma dig men min kompis höll på dö för de vänta för länge med hennes blodtryck så hennes hjärta la av under förlossningen med hennes son. Fattar inte varför de ska ha så svårt att bara sätt igång om mammans kropp visar att den inte mår bra.Hitnrun skrev 2012-01-10 14:13:26 följande:
Vila masssoor och överansträng dig inte -
Tryck in ett finger så långt du kan ;)Alltochinget skrev 2012-01-10 14:21:44 följande:Hur känner man tappen? -
Jag som var oroad att min bm inte ville göra en svepning men hon var helt med på noterna. MEEEEEN hon nådde inte tappen hur hon än försökte....Så hon tror inte bebisen är sugen på komma ut närmaste dagarna ;P Fick en ny tid den 17.de och då ska hon göra ett nytt försök....Så mina förvärkar är bara plågor....Känner mig rätt depp!
-
uuuh jag känner mig såå deppad efter att svepningen inte gick........
-
Nä hon kommer ner om nåt händer. och om det skulle vara helg så kommer en kompis ha gossen timmarna mamma tar sig hit. Men som sagt nu känns det ändå så långt borta till en förlossning (ursäkta är allmänt deppad ikväll)Carolaj83 skrev 2012-01-10 21:19:36 följande:shadowstorm-tråkigt att svepningen inte gick, hur har de gått med barnvakt, är din mamma hos er denna vecka? -
min sambo ligger på min rygg och håller fast mig om nätterna jag blir galen som man inte har svårt sova ändå :PJämthund skrev 2012-01-11 00:36:20 följande:Fruktansvärt vad det skall vara svårt att somna.. Varit fruktansvärt trött hela dagen utan att ha vilat en sekund. Nu när jag äntligen får då gÅr det inte. Dessutom kom sambon krypandes här för en stund sen och verkligen burrade in sig mot mig under mitt täcke. Jag hatar att ligga under samma täcke som någon annan. Tur att fönstret står vidöppet så jag kan slänga ut kroppen lite för ack så varmt det är. Hade ju förvisso kunnat peta bort honom men då börjar han väl stimma och prata i sömnen som vanligt så bäst är nog att låta bli:) -
Jag har också IBS och måste säga att min mage varit snäll denna graviditet. Nu får jag springa ofta på toa och den sköter sig riktigt bra. Annars kanske 1 gång i veckan med fruktansvärda smärtor...
En hel natt utan en enda förvärkar :) Somna sent men min älskade son kom inte in före 8.30 och väckte mig så känner mig ändå rätt utvilad så idag blir det städa och fördriva lite tid :)
som jag skrivit om detta med min svärmor (de har ju stora problem). Men hon är också världens gulligaste emot mig. Hon ¨hämtar och lämnar min gosse på dagis för hon vet vilket jobb det är för mig. Så där vinner hon många plus =) -
Men nu tycker jag fler ska få sina små, redan 11 januari...kom igen nu ;)