• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • MaHo89

min mage är sig lik men brösten däremot har börjat växa...
    Tror jag ska ringa kvinnokliniken imorgon! =)

• minneli

Idag fick jag tag på min bm. Först ville hon att jag skule komma nu på tisdag men jag tyckte det kändes onödigt så vi ändrade till 31 maj. Då tror jag att jag är i typ v.10 kanske.

Jättetråkigt att läsa om allt som hänt några i tråden idag och det ökar ju oron hos mig själv också. Även fast den här graviditeten inte var planerad direkt så är ju barnet mer än välkommet för det var ju som dags ändå och jag vill ju att det ska stanna! Jag blödde i v.7 som jag är i nu och åkte in på akuten för vul och där såg de ett pickande hjärta. Men det var hemskt att se blodet och vänta på vul som man fick tjata sig till. Eftersom jag hade ett mf alldeles innan oxå så kändes det bara som jaha nu är det dags igen.

Jag är också svullen, kör med leggings och stora klänningar/tunikor/linnen ett tag. Men jag är hungrig hela tiden och måste springa på toa osv.. Ja jag blir ju inte överraskad om de kommer på mig.

• Kissekatten

Jag fick en liten tjej, 2920 g o 50 cm. Jag märker inget i mina bröst. Funderar på om det har att göra med att det fortfarande är mjölk kvar i dem. De har kanske blivit lite större bara. Hatar illamåendet!!!

Dotter f. 2010-03-10, syskon BF 2012-01-01
  • MaHo89

jag är så sjukt trött hela tiden så jag är livrädd att arbetskompisarna ska fatta snart! =)
    Är bjuden på grillfest i helgen förresten, klurar på hur jag ska kunna dölja att jag inte dricker =P

• Maximumtaste

Minelli: har du blödit nu i veckan? Vilken tur att allt gått bra., jag skulle nog flippa ur om det skulle börja blöda i mängder..jag hade småblödningar veckan innan bim men de tror det var nidblödning.. Gör hcg test nu och det ökar som det ska.. Har fått lite rosa aktigt på papperet ibland men det är slemhinnorna som spökar.. Hoppas jag..

• MaHo89

jag blödde när jag hade ÄL, läste nånstans att man gjorde det om man släppt mer än ett ägg.. haha, måste ju vara en skröna.. Vi har då inga tvillingar i släkten!!

• Maximumtaste

Maho89: oj tvillingar.. En spåtant har sagt till min mamma att jag ska få tvillingar.. Kanske därför jag hade blödningar efter äl då:p vi har trillingar i släkten.. Hehe..

• minneli
    Maximumtaste skrev 2011-05-11 20:46:05 följande:
    Minelli: har du blödit nu i veckan? Vilken tur att allt gått bra., jag skulle nog flippa ur om det skulle börja blöda i mängder..jag hade småblödningar veckan innan bim men de tror det var nidblödning.. Gör hcg test nu och det ökar som det ska.. Har fått lite rosa aktigt på papperet ibland men det är slemhinnorna som spökar.. Hoppas jag..
    Nä jag skrev nog otydligt. Det var när jag var gravid med min dotter. Då kom det lite blod och sen en liten klump när jag torkade mig så jag var helt säker på att det var ett mf men det var det inte. Det var ngt med livmodertappen sa de när jag gjorde vul.  Sen blödde jag inget mer.

Så den här graviditeten har det än så länge inte kommit ngt blod.
  • MaHo89
    Maximumtaste skrev 2011-05-11 20:51:20 följande:
    Maho89: oj tvillingar.. En spåtant har sagt till min mamma att jag ska få tvillingar.. Kanske därför jag hade blödningar efter äl då:p vi har trillingar i släkten.. Hehe..
    haha jag tvivlar men man vet ju aldrig =P Det räckte då för att göra karln min uppjagad =)
  • Maximumtaste

Minneli: okej:) då finns det hopp för dem som blödit iaf:).. Har hört att det är vanligt men man blir ju orolig.. Jag har inte haft nä mer blödningar efter nidisen.. Jag hoppas de håller sig borta..

Svar på tråden Januaribebis 2012