Inlägg från: shadowstorm |Visa alla inlägg
  • shadowstorm

Januaribebis 2012

fabler skrev 2012-01-13 21:11:17 följande:
    Shadowstorm: vad är de nu då?
    samma som föra helgen PROBLEM! Så nu får hon hålla sig inne.
  • shadowstorm
    PrickenoGrodan skrev 2012-01-13 21:40:17 följande:
    Var det nästa vecka din mamma skulle komma?
    Nä det var veckan som varit. Men när lördagsnatten är passerad är det lugnt igen tills fredagen efter och DÅ ska hon vara här!
  • shadowstorm

Åååh vad mysigt det är med detta äckliga slemmande ;P nu sedan några veckor tillbaka har den hållit på i omgångar ;P Och ena gången kom en stoor sak typ i vecka 37 eller nåt så jag trodde den var borta men icke :P

Men jag sa åt na att hon får inte komma i natt iaf ;P

• shadowstorm
    coockiejar skrev 2012-01-14 16:08:47 följande:
    Hjälp mig nu tjejer. Var på toa o kissade och när jag torkade mig var det blod på pappret. Ringde förlossningen men där var det upptaget. Jag har bara mensvärk - inga riktiga värkar. Behöver jag oroa mig?
    Min vän som fick barn i oktober (sin andra) började blöda vid 17 tiden så hon ringde in och de ville hon skulle komma in, vid 22 är hennes andra dotter född...hon hade inga värkar innan hon åkte in. Så det kan helt klart vara ett tecken :)
  • shadowstorm

FYYYY vilka förvärkar jag sitter med ikväll....AAAAAAAAAAAAJJJJ.....Jag hoppas det drar igång nu att detta är på G för jag orkar inte ha såhär ont...:P

• shadowstorm
    missable skrev 2012-01-14 22:15:17 följande:
    Tack lillaeko!! Ska se vad de tycker...

Shadowstorm: knip för bövelen eller har du din mamma på plats? För då är det ju bara fritt fram :-P
    Nä mamma är inte på plats men svärmor lät okej....hmmmmmmmmmmmmmm jag håller mig hemma LÄÄÄÄNGE jag kniper till morgonen! ;)

För en stund sedan hade jag 2 på 3 min! Och de är LÅNGA...sen kan det gå några min sen kommer nån kort....så nä de är inte regelbundna än!
  • shadowstorm

kryper ner i min säng och surar ihop....och håller tummarna det bara tog en liten rast så jag skulle få några timmars sömn men sån tur lär man ju inte ha =( Lycka till för er andra

Svar på tråden Januaribebis 2012