Inlägg från: shadowstorm |Visa alla inlägg
  • shadowstorm

Januaribebis 2012

hel kväll o natt med förvärkar men nu är det lugnt men jag blir sååååååååååååååååååååå slutkörd vill bara sätta mig på fl o grinaa

• shadowstorm
    Carolaj83 skrev 2012-01-15 11:26:56 följande:
    shadowstorm-men fy, kan inte våra bara komma ut nu

nä här blir de som sagt promenad trotts smärtor  
    Ja precis! =(( Nu har det starta IGEN....jag vill som sagt bara lägga mig ner och gråta för jag orkar inte med ha såna här förvärkar =( Ska ringa in till FL om det fortsätter så jag får tabletter till natten så jag får sova. Och prata om att jag orkar inte ha det såhär länge till, finns ju inte en chans jag klarar en förlossning om jag inte får vila innan :(
  • shadowstorm

Samma ikväll! Värkar som är smärtsamma men vad ger detta??? Jag är allmänt less trött och slut! Sen la min dator av också idag så var tvungen snabb fixa en från blocket! *suck*

• shadowstorm
    Prinzessan skrev 2012-01-15 22:53:38 följande:
    Har du gått över mycket? Jag är på BF+10 Nu vill man att det ska hända nåt :) Blir ev igångsatt på torsdag.
    nix har bf på onsdag men haft förvärkar sedan mitten på december så är meeega less nu. och det gör såå förbannat ont nu så jag till och med spyr ibland av smärtan....känns som förlossningsvärkar ibörjan när jag var öppen 3-4 cm med sonen.
  • shadowstorm
    missable skrev 2012-01-16 00:27:58 följande:
    Är så jävla ilsk på fl... De sade åt mig att ringa vid 21 för att veta om jag får komma in imorn... Då får jag till svar att jag får ringa en timma innan vi täbkt komma imorn!!! Suck... Och tidigast vi får ringa är 07:30.....
    Men fy vad dåligt :( Men jag vet de sköt upp min igångsättning också med sonen och jag fick psykbryt! Hoppas du får komma in imorgon.

Hehe det där med toalettbesök känner jag igen, fast så har min mage varit senaste veckan springer och skiter stup i kvarten och jag som vanligtviss annars har fel på magen nästan jämt. Är väl bebisen som tycker utrymmet inte räcker till ;) haha
  • shadowstorm

Hej och grattis till er som fått barn!! =) själv kom jag nyss från min bm som undersökte och gjorde en svepning var mjuk och öppen 2-2,5 cm så nåt gör väl mina förvärkar iaf

• shadowstorm

Go kväll då har vi en härlig kväll med förvärkar framför oss då jag är såå lycklig...och ikväll kom ännu mera slempropp trodde den var klar men icke. Nåt som jag inte rekommenderar är rida av trodde ryggen skulle dö. Och de värsta förvärkar och sammandragningar!!! Imorgon är det bf men gissar fröken stannar =(

• shadowstorm

Stort Grattis till alla som fått sina små, och jag ser att fler verkar vara på G :)

Själv vill jag bara dra en svart säck över skallen och hoppas dagarna tar slut. I natt sov jag väl sammanlagt 1-2 timmar på grund av att ryggen gjorde sååå ont....jag orkar snart inge mer =((

• shadowstorm

Då har jag varit in på fl ikväll och fått sömntabletter och starkare värktabletter så jag kan få en chans sova....håller tummarna det hjälper emot min onda rygg :((

• shadowstorm

Ja sömntabletterna gjorde sitt sov från 23-9.00 utan vakna en enda gång sååååå skönt!! =) då kabel det finns hopp om att orka även en dag till.....

Svar på tråden Januaribebis 2012