Januaribebis 2012
hel kväll o natt med förvärkar men nu är det lugnt men jag blir sååååååååååååååååååååå slutkörd vill bara sätta mig på fl o grinaa
hel kväll o natt med förvärkar men nu är det lugnt men jag blir sååååååååååååååååååååå slutkörd vill bara sätta mig på fl o grinaa
Samma ikväll! Värkar som är smärtsamma men vad ger detta??? Jag är allmänt less trött och slut! Sen la min dator av också idag så var tvungen snabb fixa en från blocket! *suck*
Hej och grattis till er som fått barn!! =) själv kom jag nyss från min bm som undersökte och gjorde en svepning var mjuk och öppen 2-2,5 cm så nåt gör väl mina förvärkar iaf
Go kväll då har vi en härlig kväll med förvärkar framför oss då jag är såå lycklig...och ikväll kom ännu mera slempropp trodde den var klar men icke. Nåt som jag inte rekommenderar är rida av trodde ryggen skulle dö. Och de värsta förvärkar och sammandragningar!!! Imorgon är det bf men gissar fröken stannar =(
Stort Grattis till alla som fått sina små, och jag ser att fler verkar vara på G :)
Själv vill jag bara dra en svart säck över skallen och hoppas dagarna tar slut. I natt sov jag väl sammanlagt 1-2 timmar på grund av att ryggen gjorde sååå ont....jag orkar snart inge mer =((
Då har jag varit in på fl ikväll och fått sömntabletter och starkare värktabletter så jag kan få en chans sova....håller tummarna det hjälper emot min onda rygg :((
Ja sömntabletterna gjorde sitt sov från 23-9.00 utan vakna en enda gång sååååå skönt!! =) då kabel det finns hopp om att orka även en dag till.....