• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • bebismys2011

Är det lilla skrutt jag känner tro? känns som bubblande kittling till vänster kring naveln??? Kännt enstaka gånger men nu ikväll känns det nästan hela tiden.

• bumbi 84
    Niins skrev 2011-08-09 19:50:32 följande:
    Hemma från andra ultraljudet! Allt var bra med båda barnen! Läkaren trodde fortfarande på enäggs. Det är 2 livliga krabater som inte ville visa upp sina kön!
    Nästa UL blir 29 aug!

Härligt att allt såg bra ut. har ni hunnit smälta det hela än?
    Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf Jan -12!
  • Niins

Ja nu har vi börjat smälta!! Läkaren idag var jätte bra och förklarade noga vad som var vad! Villket känndes jätte bra då förra läkaren knappt öppnade munnen!

• bumbi 84
    Niins skrev 2011-08-09 20:01:04 följande:
    Ja nu har vi börjat smälta!! Läkaren idag var jätte bra och förklarade noga vad som var vad! Villket känndes jätte bra då förra läkaren knappt öppnade munnen!

Vad skönt!
    Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf Jan -12!
  • shadowstorm
    RaraS skrev 2011-08-09 16:39:11 följande:
    Vad har du för vagn, lift, åkpåse etc? Vi verkar ha samma temperatur på vintern.
    Jag håller på att fundera på om jag ska ha liggdel eller hårdlift. Får du plats med allt, som fårskinn, rejäl åkpåse etc? Eller vad har du i vagnen så det blir varmt? (Kanske en basic-fråga, men jag är nybörjare på det här...) Jag bor i villa så behöver inte tänka på att jag ska bära så jag kan ta liggdel för jag inbillar mig att det är mer plats i dem, men hårdliftarna ser lite varmare ut på något sätt när det blir dubbelt med sittdel och hårdlift, om du förstår hur jag menar. Någon pratade om att ha mjuklift i liggdelen och det kanske är ett varmare altarnativ istället för att ha åkpåse i liggdelen? Efter RUL ska jag åka runt till affärerna och testa i vagnarna.
    Jag har en Emmaljunga duo (deras största vagn), hade fårskinn under och sedan har jag en teddyåkpåse, och gossen min var varm och gå =) Skulle aldrig köpa en billig åkpåse eller fårskinn eftersom häruppe behöver vi värmen ;) Med sonen hade jag nog sittdelen men hade han varit född på vintern hade jag nog valt ha citykorg med hårdlift i så det inte fanns en chans att det skulle bli kallt.

Sen vet jag ju med min första var jag inte ute alltför mycket men vet att med denna blir jag ute mycket mer. Sen hade jag tossor åt sonen som var gjorda av teddy, så fötterna höll sig varm :)

hjälpte det nåt? :)
  • MissT

Tänker på dig Minelli och beklagar av hela mitt hjärta. Massor med styrkekramar till dig!

Ta hand om er! 

• shadowstorm

Minneli: Jag har också tänkt på dig hela dagen, och önskat att du ska komma in med bättre nyheter. Nu önskar jag er all lycka påvägen, och hoppas att ni tar er igenom denna svåra tid, och önskar er all lycka i framtiden.

Och jag beklagar verkligen eran enorma sorg! *styrke kramar till er*

• RaraS

Minneli: Många kramar till er! Ta hand om varandra! Ta det lungt och stressa ej tillbaka till jjobb! Kram igen!

Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10. BF den 14/1-12?
  • RaraS

Tack ShadowS: Jo, en rejäl åkpåse får man satsa på...ska tänka på det när jag väljer vagn att den känns rejäl så man får plats med allt som behövs...

Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10. BF den 14/1-12?
Svar på tråden Januaribebis 2012